Grab the widget 

Thursday, October 15, 2009

ulama ubnRM Tempelak ulama Yunaited Meley Neshen Organaizeshen (YMNO)

Seorang ulama besar ubnRM al reezal naina al merican dari negara yunaited meley neshen organaizeshen (YMNO), menempelak ulama bawahannya kerana tidak mengambil tindakan tegas terhadap Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kerana membuat kenyataan bahawa perjuangan UMNO tidak akan membawa seseorang masuk syurga.

ulama itu menyatakan pemimpin Pas itu jelas mengelirukan dan menyimpang daripada ajaran al-Quran sebenar serta membuatkan agama Islam dipandang hina.

Dengan nada keras ulama itu mengatakan  "Saya tak faham macam ulama-ulama negara yunaited meley neshen organaizeshen (YMNO) dan kerajaan atas nama al-Haf kenapa tak boleh cakap dan ambil tindakan terhadap Nik Aziz.

Lapuran dari sumber lain mengatakan, ulama besar itu mengamalkan ajaran salah dalam negara yunaited meley neshen organaizeshen, ia itu dalam negara berkenaan penganutnya mengamalkan RASUAH yang amalan nya di HARAM olih ajaran ISLAM, dalam negara itu juga rakyatnya sendiri menjadi tokei KILANG ARAK, asas undang2 negera itu juga tidak berasas Islam, premis judi juga berlambak dalam negara berkenaan.

Jadi ulama2 bawahan dalam negara yunaited meley neshen organaizeshen (YMNO) jadi keliru, dari apa yang dia pelajari mengenai Islam dan apa yang di pratik kan olih pemimpin negara berkenaan.

Sebab itu sesetengah ulama bawahan mengambil sikap MEMBISU, membisu dan berdiam diri  bererti ulama bawahan MENGIAKAN apa yang di cakap olih Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Kesimpulan nya ulama bawahan kurang alim, kurang ilmu, jahil Agama Islam berbanding ulama besar ubnRM al reezal naina al merican .

ulama2 bawahan ini patut disingkirkan dari negara yunaited meley neshen organaizeshen (YMNO), mereka langsung tak membantu negara atau BUGHAH.

baca sumber asal disini.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM