Grab the widget 

Tuesday, October 27, 2009

PRU 13 Kalau Pengundi PAS Beralih Angin Siapa Patut Di Salahkan

Adakah Media Baru (cyber), Media arus Perdana atau pun dasar Parti PAS patut disalah kan.

Kalau PRU 12 adalah sesetengah orang memuji, konon nya Media baru lah berperanan menyebabkan pengundi beralih angin kepada PR atau PAS, maka luas lah lubang hidung para penulis blog yang menyokong Pakatan Rakyat, katanya, walau punn.

Tapi dalam kemelut dan kekalutan dalam pucuk pimpinan PAS dalam 4-5 hari ni, ada terdengar suara2 yang menyalahkan Media Baru, pulak dahhh……..

Belum pun memerintah kerajaan pusat dah takut dengan teknologi, akau rasakan kalau gini lah gaya nya, alamat lah nanti langit akan berbumbung seluruh M’sia, kalau PR control M’sia nanti.

Eh ! kami ni pengundi, tentu kami bebas memilih, kalau kami dah syok kat PAS, tentu kami dukacita kalau dalam pucuk pimpinan  PAS masing2 nak tunjuk jaguh, menggadaikan prinsip perjuangan, bercelaru, PAS hanya tapak untuk menonjol diri, apa ke benda ni ?, jangan la tiru perangai macam ubnRM, jangan buat PAS ni seperti barang dagangan.

Blog ni blog aku, aku orang kampung biasa, segala maklumat cyber aku bolih kencing orang kampung, kalau aku nak kencing, ini dah kira ok gak, walau pun aku bangsat, aku celik sikit IT, sekurang2 nya korang tak bolih nak tutup mata aku, orang kampung lain bolih juga maklumat dari aku, bila aku gi sembang dekat kedai2 kopi.

Toksah lah nak salah kan sesiapa, sendiri mau ingat laa, jaga lah PAS ni baik2, sementara di beri mandat ni, tak ada parti lain dah kat M’sia ni untuk orang ISLAM.

Aku senentiasa perhatikan, kalau betul ok, kalau tak aku tibai gak, kerana aku telah diajar olih pemimpin PAS dulu2 mana baik dan tak baik, bolih la sikit2 aku agak.

PRU 13 dah tak lama, Perak pun satu hal belum reda dengan celaka ubnRM zambri kudeta, sepatut nya pucuk pimpinan tumpu kan kat Perak tu, kesian rakyat Perak, nak kata merdeka, nampak nya tak merdeka pun, kerajaan pun main rampas macam penyangak jahhh.

Pphuuuh ! letih aku………………….nak kena ajar semua nya  macam bebudak, tapi semua nya dah bersunat,  maaf perkataan gelap tu, aku lepas kan tension jahh……….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel