Grab the widget 

Tuesday, October 27, 2009

Aku Hanya Seorang Jahil

Aku orang jahil dan masih ramai lagi orang jahil macam aku, aku bukan Ahli PAS sememang nya ramai lagi orang belum jadi ahli PAS, aku hanya penyokong dan pengundi PAS seumor hidup InsyaAllah. orang jahil muka tak malu nak undi PAS, cchit !.

Ahli dan pemimpin PAS orang Alim, masaalah orang Alim orang jahil jangan masuk campur, kesian orang jahil, hanya terbeliak jah biji mata tengok orang Alim dalam PAS buat kerenah.

Dulu Asri, Hasan Adli, Nakhaie, Mohd Nasir ini semua pemimpin PAS zaman tu, Alim juga lah mereka ni kerana pernah memimpin PAS, atau Alim berpolitik, bagaimana tok2 guru sekolah pondok ?.

Walau pun aku orang jahil, aku bukan colour blind, putih tetap putih begitu juga yang hitam, tak kan kalau hitam aku nak kata putih.

Lantak kau lah Abduh……………………………………blogger pembohong dan pemfitnah

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel