Grab the widget 

Monday, October 26, 2009

Pemuda PAS Pimpinan Nasrudin Hassan Tersangat Lemah

Pemuda PAS bawah pimpinan terdahulu sangat2 berkesan dan menjadi tulang belakang parti, ada power.

Zaman moden ini pulak ketua pemuda PAS lebih kepada benda lain dan ada agenda sendiri lah kadang terkedepan atau terlajak dalam satu2 dasar, ini kerana kurang kesabaran ketua nya sendiri.

Aku pun rasakan, something wrong lah with this guy……..wah ! orang tua ni tengah nak belajar  speaking  gomen laa, langsung tak pandai nak mencipta isu2 untuk kepentingan parti, kadang2 pulak isu2nya bodoh2 jah, cam bebudak.

Kekadang mamat ni tak ikut protokol, main hentam sebrono jah, tak berpendirian, langgar sempadan parti gak, hal dalaman parti pun dia cakap diluar juga, tak kenal siapa tua siapa muda, ada masa lebih sudu dari kuah.

Pelik lah akhir2 ni, semenjak dapat perintah 2-3-4-5 negeri nih, tak macam zaman kalah memanjang dulu2, dah berasa kuat sangat dah ke ?, tambah2 lagi ramai pemimpin separuh jalan, aku maksud kan pemimpin yang baru masuk PAS dalm era kebangkitan pas, tak zaman BERSELUT dulu.

Ketua pemuda Pas pun dewasa bukan zaman berselut pun, dewasa dalam guni beras dah………… tak tahu macam mana nak di jadikan beras…….

2 comments:

Anonymous said...

Munkin kerana serbannya yang besar menyebabkan otaknya kurang jalan kot ..............

PUTRA MERDEKA said...

Dalam pada penat mendengar leteran beliau, penulis rasa ada lojik juga kata-kata kuda belang PAS ni bahawa jika ada EGM mesti ke kehendak Nik Aziz berjaya? kerana kalau melihat kepada keputusan muktamar di Shah Alam yang lepas jelas kehendak dan keinginan Nik aziz akan berkubur...Kubur kan lah terus nik aziz, husam dan penjilat-penjilat Anwar didalam PAS...Jadi Apa Nak Takut Dengan EGM?

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM