Grab the widget 

Wednesday, October 28, 2009

Mini Zoo Kuala Krai Di Tutup ? Apa Hal ?

Kemanakah Binatang2 dalam zoo tu nanti nak pergi ?, atau binatang2 lain akan mengambil alih ?.

Dalam mini zoo tu ada mini Museum, kata nya barang2 lama yang bersejarah banyak dah hilang semasa di sewa atau di pajakkan dulu, pajak ke, sewa ke, sama saja lah.

Luas juga tanah kawasan zoo ni, harta siapa, hah ?, nak bertukar tangan ?, hah, haru…………….

Ke ada sesuatu tak kena ?, apa la nasib zoo ni, kata nya zoo ni wujud zaman penjajah lagi, kiranya warisan sejarah jugak lah.

Siapa pihak berkuasa yang bertanggungjawab tentang zoo ni ?.

Sesiapa tahu maklumat tentang zoo ni tolong inform kat aku, atau e-mail terus kat aku.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel