Grab the widget 

Sunday, August 02, 2009

UBN BERHADAPAN ANAK MUDA ANTI AKTA KEZALIMAN RASUAH DOUBLE STANDARD

Sehari bersama Perhimpunan Anti ISA, aku dapati manjoriti anak muda berdemo menyokong kumpulan yang menuntut keadilan, mereka tanpa di paksa, dari air muka mereka aku dapat pahami mereka adalah dengan ikhlas menyokong.

Samaada golongan wanita atau lelaki, mereka tidak berganjak setapak pun kebelakang, bila berdepan dengan provokasi dan keganasan pdRM, meraka dengan penuh semangat ingin menyertai dan menghantar memo kepada AGONG, WALAU pun hasrat mereka di halang olih pdRM dan ubnRM.

Mampu kah ubnRM menyekat kesedaran mereka mereka ini, diantara mereka adalah terpelajar.

Adalah tipu, kalau ubnRM mengatakan hanya kelompok MELAYU SAJA yang menyertai DEMO.

Hanya kelompok MELAYU MUDAH LUPA ubnRM saja yang tak sedar diri, anda bolih lihat gambar perhimpunan di mana2 Blog, anak muda kaum lain juga ikut sertai.

Anak anak muda ini lah, akan menentukan gambaran politik m’sia di masa depan, selagi ubnRM ganas, rasuah, mengekalkan akta zalim ISA, selama itu juga lah mereka akan menjadi pendesak dan agresif.

ubnRM terbukti sebuah parti RASUAH TERBESAR M’SIA yang mana telah di ajar dan dipraktik di PRK MU lalu, ubnRM membeli undi untuk mendapatkan kuasa, dan ubnRM akan mengulangi nya lagi di PRK PP (permatang pasir) nanti.ank mud

anak muda terpelajar………….bukan macam mamat baju biru tuhhhh …….

ank mud1 gilakah mereka kalau di hasut?…………….setakat yang aku tahu ubnRM saja yang selalu mengugut pelajar pelajar dan ibubapa mereka…

ank mud3 walau pun mereka masih mentah dalam politik tanahair, tapi mereka membaca………..jangan perbodohkan mereka, wahai ubnRM pdRM

ank mud 5 bersatu menentang kezaliman ubnRM laku kan keatas saudara2 mereka.

ank mud 6 tidak di rasuk atau mabuk arak , bukan macam sesetengah ..RM, …RM, …..RM……………aik ! ada RM Rm RM rm mabuk arak semasa bertugas ?………….

ank mud 7 semuda usia begini sudah bolih menilai, baik atau buruk yang dilakukan olih ubnRM pdRM ?…….

ank mud 8 mereka rela di kenakan bom asap dan water cannon olih pdRM, hanya untuk menyatakan bantahn mereka terhadap kezaliman ubnRM lakukan keatas rakyat biasa seperti mereka.

TERUSKAN LAH KEZALIMAN, DEMI UNTUK MENJAGA KUASA DAN RASUAH ubnRM pdRM……………….bangsat punya parti,  BANGKIT LAH ANAK MUDA , BANgKIT DAN TERUS BANGKIT MENENTANG APA SAJA KEZALIMAN YANG DI LAKUKAN OLIH ubnRM .

BANGKIT lah dan sampai kan bantahan anda semua kepada Najibrm. Kita akan berkorban apa saja untuk menentang kekejaman dan kezaliman. Kita yakin kita di pihak yang benar kerana kita menentang salaha guna kuasa, penyelewengan dan rasuah.

Kuasa rakyat akan menang juga suatu hari nanti di negara Malaysia yang tercinta ini, InsyaAllah.

AKU TABIK SPRINGGGGGGGGGG PADA KORANG, WAHAI ANAK MUDA MALAYSIA…………….

kita sama sama menunggu PRK N11 PP………………………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM