Grab the widget 

Sunday, August 02, 2009

pdRM GANAS TERHADAP PESERTA HIMPUNAN MANSUH ISA

Hanya kerana himpunan aman untuk menyerah memo kepada Agong, najib arah pdRM bertindak ganas, warga kota KL mungkin tidak terganggu kalau tiada provokasi dan tindakkan ganas dari pdRM terhadap peserta himpunan, pdRM yang ganas, ganas terhadap peserta.

Sepatut nya pdRM hanya perlu escort peserta supaya tiada gangguan dalam perjalanan menuju Istana Negara, dalam jangka masa 2 jam aku rasa selesai, peserta bolih bersurai, aku mengikuti dari setiap lokasi, tiada apa yang bolih mendatang kan huruhara, sekiranya pdRM dan najis profesional.

anak bapa mertua menantu siapa cam betul betul, gambar ni bapa, anak, menantu, ayah, mertua siapa lah ini ?…………….

Malaysia Opposition Protest berapa juta gaji mamat nih, agak nya ye !………..

Malaysia Opposition Protest gian nak berperang……………nah ! rasakan, aku ada kuasa…..eh keluarga aku ada ke ?…….

Malaysia Opposition Protest ambil kau !……..tak ikut UBN sangat……………….permatang pasir nanti korang undi UBN ya !, supaya najib pdRM lagi ganazzzzzzzzzzzzzz

HATTA  KOYAK BAJU boss kongsi gelap ke ?…………….boss pondan, pelacur lorong hj. taib pdRM tak peduli…….

hatta cekup 1 nasib pemimpin…………

tak masuk akal, kalau kakak kakak ni ganasssss………….

DSC02971  kalau macam ni ganas, ramailah lagi di KL…….

jijik2 kalau yang ni, sahhhhhhhhhh ganasssssssssssss, antara yang terganas.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel