Grab the widget 

Thursday, August 13, 2009

ORANG PERMATANG PASIR BIAR CERDIK DARI MANIK URAI

Orang manik urai bukan tidak cerdik, tapi cerdik nya kurang sikit, aku mintak maaf bebanyak pada orang MU, terutama nya orang PAS MU, bepuluh puluh tahun dah di kelentong olih ubnRM, tapi PRK baru ni mudah dibeli.

Segala pesanan TGNA, bagi kain pakai, bagi gula kacau dan bila undi, undi PAS, dah tak dengar dah, lebih malang lagi ada antara jentera parti sendiri pun tergadai, dia orang tak tahu akibat di kemudian nanti, aku harap orang PAS PP tak tiru orang MU.

Selepas penamaan calon bagi PRK N11 PP nanti, ubnRM mungkin akan mengguna taktik nya saperti MU, pada awal nya relaks je, 2 malam last dah mula ubnRM buat gila babi, tak sama apa yang NAJIS kata “tak perlu beli wakil rakyat PR untuk menerajui negeri”, tapi dia akan beli pengundi dengan berapa banyak harga, RM200, 500, 1000 dia tak peduli, pada 2 malam tu jugak beg beg duit sampai, jangan lupa BGHEHIM ALI…………

Pada pengundi PP jangan ingat ubnRM tak bolih menang kerusi PP, walau pun ubnRM tak menang, kalau dia dapat mengurang kan majorit PAS pun sudah kira OK bagi ubnRM, itu pun dah gegak seluruh wangM’sia.

Di MU ramai dah yang menyesal, tak ada apa pun walau pun dulu 2008 undi PAS tapi PRK baru ni undi ubnRM, kosong jugak, dapat lah sesetengah tu beli ASTRO……..tukar GIGI palsu baru……………TANDAS baru …………kah kah kah !, jambatan belum tentu lagi akan jadi kenyataan.

Satu lagi PRK PP mungkin ubnRM tak bagi GULA, gula sedang tak ada di pasaran, termasuk tempat aku sekarang ini, biasa la perniagaan monopoli, tentu di monopoli olih tokei tokei kalangan ubnRM juga la………….yang pasti pengundi PRK PP akan di GULA GULA.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel