Grab the widget 

Thursday, August 27, 2009

MENTERI wangM’SIAL BIADAB DAN KURANG AJAR

Ramai kalangan menteri wangM’SIAL baik betina atau jantan, dengan kejahilan dan bodoh sombong nya, tidak sepatutnya memberikan komen terhadap hukuman yang telah dijatuhkan oleh hakim Mahkamah Syariah pahang, dalam isu sebatan Kartika Sari Dewi Shukarno.

Persatuan Peguam Syarie Malaysia (PGSM) memandang serius perkara tersebut kerana ia telah menjejaskan reputasi Mahkamah Syariah, Jabatan Agama Islam dan pihak-pihak berkaitan.

Perkara ini tidak sepatutnya berlaku dalam era wangM’SIA, Pencapaian Dilambatkan, Rakyat Dianaktirikan, yang paling kuat menyalak nya, menteri betina mulut luas…..sebelum ni ko buat ape, asyik RM RM nak kuat kan kedudukan dalam parti jah laa….

Campur tangan kerajaan dalam sistem pentadbiran kehakiman syariah perlu ditamatkan segera. Persoalan timbul, mengapa menteri-menteri kerajaan terlalu gemar memberikan komen terhadap kes-kes di Mahkamah Syariah sedangkan terdapat kes-kes di Mahkamah Sivil yang lagi teruk dan dangkal.

Sudah berpuluh tahun mahkamah ada di wangM’SIAL, menteri bingai2 buat apa?, teguran nya langsung tak membina, menegur tak kena tempat, macam budak tak sekolah, hanya menyalak macam ANJING tepi jalan je.

Sah dan jelas KRAjaan wangM’SIAL tidak bersungguh2 dalam memartabat ISLAM.  baca selanjutnya

Ada menteri jaga Ugama pun buat dek je, tidor berangan angan RM RM RM…..Ada Tok Ppeti  asyik kesana kesini…….

Kepada Rakyat MALAYSIA YANG WARAS,  PRU nanti KRAjaan ini mesti di AJAR.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM