Grab the widget 

Thursday, August 27, 2009

RAKYAT JADI MANGSA KALAU MAHKAMAH PUN KLUK KLEK

Sebab itu ramai rakyat tidak percaya kepada keadilan mahkamah, dalam kes Kartika Sari Dewi Shukarno, nampak nya ramai sangat orang yang cuba untuk membuat eksperimen keatas kelemahan rakyat , mangsa telah dimalukan seluruh dunia, perlaksanaan hukuman pulak bertangguh2, pperghhh !

Mahkamah dan kakitangan mahkamah bertambah harubiru dan KLUK KLEK dalam melaksana kan hukuman keatas Kartika Sari Dewi Shukarno.

Nampak sangat tidak bersedia dan menggelabah dalam satu satu prosedure, semacam mahkamah TADIKA yang mana kanak kanak main olok2 bemahkamah.

Hari hari asyik bercakap pasal kesalahan dan hukuman saja, persedian peraturan tindakan dan kesudahan semua KOSONG.

Terlampau banyak sangat campur tangan daripada pihak yang tidak berkaitan dalam kes berkenaan juga menggugat pentadbiran keadilan kes tersebut.

Ramai yang nak ambil alih tugas pegawai mahkamah walau mereka Jahil tentang mahkamah dan undang2. celaka bodoh bangang orang semacam ini……

Ada hakim2 yang dengar cakap dari menteri2 KRAjaan M’sial , yang special nya mahkamah bolih mengambil tindakan kepada sesiapa yang menghina mahkamah, ini yang MAHAL ni, mahkamah suci, ye, mahkamah KLUK KLEK camne ?…. renung dan baca disini         bertambah keliru kalau baca kenyataan menteri nih

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM