Grab the widget 

Thursday, August 27, 2009

LEBIH 500 AHLI ubnRM UNDI PAS PRK N11 PERMATANG PASIR

Ahli berdaftar dengan SPR ubnRM 5,600, 5,400 adalah parti RASUAH, depa dapat 5,067.

Mana MCA MIC ? 200 pi mana ? yang RASUAH pun lari juga 300 lebih, ha ha ! hangpa nak kata apa ……..

ubnRM jangan nak kelentong kata undi PAS merosot, dengan serba kekurangan PAS, walau pun angka majoriti kecik, dari segi peratus  keluar mengundi dengan PRU 2008, peratus majorit kemenangan PAS sama saja dengan PRU 2008,  cuma angka saja yang berbeza antara 5,433 PRU2008 dan 4,551 PRK2009 kali ini.

Oi ! mana ubnRM kata dia dapat mengurangkan majoriti PAS ?, itu la hangpa belajar math dalam bahasa inggeris, sampai hangpa jadi bangang tak bolih mengira…..

Itu pun aku congak bodoh bodoh jah…….PRU2008 PAS 1104 ubnRM 5571, PRU2009 PAS 9618 ubnRM 5067, pi mana pulak pengundi HANTUKJ ?. hangpa cari sendiri la pulak peratus keluar mengundi antara PRU2008 dan PRK2009, lepas tu hangpa kira lah sendiri pulak, malaih dah aku…….nak layan ubnRM bodoh math nih……..

Eh ! aku nak tanya, berapa ratus juta hangpa habis belanja untuk PRK permatang pasiaq ? berapa pula jongkong emas hangpa tatah kan emas disini.

Kota Siputih nanti toksah lah no………dah 2 PRK MU dan PP emas hangpa tak meghlip……kah kah kah ………

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel