Grab the widget 

Sunday, August 02, 2009

MAKAN TAK PANDAI SIMPAN ADUN TERENGGANU DI CEKUP RASUAH

Itu la makan pandai, simpan tak pandai, belum Pro kot, atau baru belajar, belajar lah dengan senior yang Pro, Pro dah, tapi belum betul betul Pro, ataupun tak cukup tutup mulut, kah kah kah !!!!.

Seorang Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Terengganu Ahad ditahan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (spRM) kerana disyaki menerima rasuah berjumlah RM20,000, spRM tangkap adun .

Ketika di tahan spRM telah menemui wang tunai RM5,000 pada Adun berkenaan, guna sikit sikit dulu, tak bolih bawa dan guna banyak banyak nanti orang syak pula.

Ini member yang pecah lobang kot, member tak setia katakan……, atau akibat makan sorang tak share……….kah kah kah !!.

Katanya Adun berkenaan dipercayai menerima wang suapan terbabit bagi membolehkan sebuah syarikat mendapat projek lanskap di Kuala Lumpur.

Ish ish ish………………….ADUN parti mana agak nya ye !!!.

4 comments:

mudz said...

UMNO le yop...kalau bukan UMNO nama ADUN ni dah terpampang hari-hari keluar berita ADUN ni...

SPeRM cuba mengimbangkan keadaan. Inkues TBH tidakmemihak kepada SPeRM.

Anonymous said...

aku rasa adun kemasek kot

Anonymous said...

aku pun rasa mcm tu jugak, YB 13% satu trg tau doh.

Anonymous said...

sah, ir rosli direman di balai polis kemaman,adun bn kemasek.

Komen Terkini

lain lain artikel