Grab the widget 

Tuesday, July 28, 2009

TIADA JAMINAN UMNO BOLIH KEKAL PRESTASI PRK MU PRU 13 NANTI

Pas menang majoriti tipis prk MU lalu, UBN tidak bolih mendabik dada kalau kata pengundi ingin beralih angin atas kesedaran, sekarang ini pun kalangan UBN tempatan sendiri pun mengakui nya.

PRK MU lalu UBN tidak bolih membuat ukuran, kerana faktor luar jangkaan dan tidak di jangka olih UBN sendiri, sesuatu yang amat malang dalam memilih sesuatu parti atau dalam pilihanraya, bagi memilih sebuah kerajaan dalam sistem demokrasi, parti yang menerajui kerajaan persekutuan tanpa malu, dayus, tak bermoral menggunakan WANG dengan begitu besar untuk memenangi pilihanraya.

Andai kata ini lah trend dan ajaran atau anutan yang di terima pakai olih UBN, alamat negara akan hancur, amat besar lah amalan RASUAH dalam kerajaan UBN, individu yang bercita cita untuk memimpin dalam UBN atau mengekal kuasa mesti mempunyai WANG yang banyak, walau pun pemimpin itu bangsat, tak bermoral, jahil agama dan sebagai nya, WANG dan RASUAH segala gala nya dalam UBN.

Menggunakan WANG untuk mendapat dan mengekalkan KUASA dalam UBN……bagaimana kalau orang itu ALIM, PRO, AKHLAK MULIA, WARAK dan sebagainya, tapi kurang WANG untuk membeli UNDI ?, perlukah dia menggunakan orang lain yang banyak WANG untuk membeli undi bagi pihak nya ?, jawab nya HANCUR juga negara.

Sebab itu pengundi yang mengundi UBN pada PRK MU lalu, tak sabar menunggu PRU13, kerana mereka jangka kan WANG lebih besar akan mereka dapat nanti, bukan kata pengundi UBN saja menanti, aku juga menanti tak tengok berapa kuat angin perubahan, atas dasar kesedaran diri yang menjurus kan sokongan kepada UBN nanti .

Sedar jangan tak sedar, UBN WANG BESAR bolih menyedarkan RAK YAT………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM