Grab the widget 

Monday, July 27, 2009

KILANG UMNO LAHIR KAN RASUAH la BUKAN SINGA

Garang dan marah sungguh Timbalan Presiden II Majlis Permuafakatan Ummah (Pewaris), Rahimuddin Md Harun, kepada Ketua Pemuda RASUAH Khairy, gara gara Ketua Pemuda RASUAH yang bersikap berkecuali dan menghalang ahli pergerakan itu menyertai demonstrasi besar Sabtu ini. marah nya disini .

Rahimuddin Md Harun menyifatkan "Kilang Umno tidak lahirkan lagi singa, yang ada umpama ayam daging yang diternak dalam kandang yang menunggu diberi makan atau disembelih," kah kaha kah !…….aku setuju ngan ko, ko baru tahu ke ?……sama la ayam daging yang diternak dalam kandang menunggu RASUAH.

Dalam UBN kilang yang keluar singa ialah Pemuda Gerakan,  pada 13 Julai lalu, Pemuda Gerakan menyatakan ia telah menulis surat kepada penganjurnya Gerakan Mansuhkan ISA (GMI) menyatakan sokongan terhadap – dan terbabit dalam – demonstrasi tersebut.

Kalau ada pun singa tua produk UMNO dulu dulu, macam Presiden Perkasa M , bghehim ali, dah tua dah , orang semua tau dah spelet dia , tektik 70 an, orang tak pakai dah………..kalau ada yang ikut pun singa singa tua yang gila RASUAH jah……pakat tengok lah nanti………………….labur duit banyak banyak, macam di PRK Manik Urai……………….kah kah kah !…, aku tau laa tektik bgehim tu………….tambah2 di sponsor……………….spRM dan pdRM patut siasat bghehim, kerana dia telah mengugut akan berlaku huru hara jika………….jika, jika……kata nya, walau pun……., oi !.. bghehim, bawa sekali UMNO Manik Urai, sewa bas.

Oitt ! PERKASA M ke PEKASAM  ke tu makna nya singa tua yang  dah lama mati dan di JERUK dalam tempayan laa………….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel