Grab the widget 

Tuesday, July 28, 2009

PUAK PRO ISA NAK SEMBAHAYANG ZOHOR DULU DIA LUPA 1 OGOS ADA ZOHOR JUGA

 LOKASI ISAItu la lain kali jangan gopoh sangat, kalau dah niat tu tak baik, bolih lupa segala nya, oi ! korang lupa ke 1 ogos ada ZOHOR juga, kalau dah pukul 11 pagi, geng yang tak minat sembahyang memang seronok nar (NAR dalam bahasa Arab ape ye ?), aku bukan kata tak sembahyang semua, sembahyang di mana mana pun bolih, tapi paham paham lah.

KetIka ditanya sebab perubahan jadual itu, Timbalan Presiden II Majlis Permuafakatan Ummah (Pewaris), Rahimuddin hanya berkata: “Ia melibatkan hal-hal teknikal. (perhimpunan pada) pukul 11 itu terlalu awal.” …….kah kah kah !!!!…….hal teknikal lah………..terlalu awal pukul 11 pagi………….LIHAT TUKAR TARIKH DISINI

Bagaimanapun, Rahimuddin berkata, Pewaris tidak akan mengeluarkan sebarang panduan kepada ahlinya kerana mereka “tiada sebarang niat untuk bertembung”, Cis ! tiada niat untuk bertembung katanya, siapa yang buat tarikh dan masa dulu ?… hah !…….Gabungan Mansuhkan ISA (GMI) dan pakatan pembangkang dulu ke ?….atau Majlis Permuafakatan Ummah (Pewaris).

Manakala ribuan penyokong pembangkang dan aktivis 83 NGO bersama GMI pula merancang bergerak mulai 2 petang dari tiga lokasi – kompleks membeli-belah Sogo, Masjid Jamek dan Masjid Negara – dengan berpakaian hitam dan merah - sebelum bergerak ke Isntana Negara, juga untuk menyerahkan kepada Yang di-Pertuan Agong.

Sementara itu, GMI turut mengeluarkan panduan berdemonstrasi pada hari tersebut kepada peserta mereka – merangkumi persediaan sebelum dan selepas tamat demonstrasi.

Peserta juga diberikan panduan bagaimana menghadapi provokasi dan panduan sekiranya ditahan polis. Mereka juga menyediakan peta laluan kepada peserta.

Pewaris ada buat panduan pada peserta mereka ?….tarrrak, Mastermind nya tentu BGHEHIM, tukar tarikh pun atas nasihat olih IBARAT BGHEHIM DI LEPAS TERSEPIT.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel