Grab the widget 

Monday, July 13, 2009

SELAMAT KAH JAMBATAN TERBURU BURU MUHYIDDIN PRK N41 MU

Bagi aku , aku tak kan melalui jambatan terburu buru itu nanti yang nilai nya RM 7-10 juta itu, aku takut jadi macam MRR2 dan Stadium kat Terengganu runtuh menyembah bumi jahh….., sementelah ianya mustahil menjadi kenyataan, kerana ia nya sebuah jambatan baru (ulang jambatan baru), ia nya perlu kepada kajian terperinci, kajian nya saja memerlukan masa, bukan seperti yang al syeikh UNDI BN MASUK SYURGA JUGA  kata, menurut nya, jambatan baru dua lorong yang dijangka membabitkan kos RM7 juta itu akan segera dibina jika BN diberi kepercayaan dalam Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai, Selasa ini, “BN berjanji hari ini dengan disaksikan oleh semua bahawa menang sahaja BN, kita akan terus memulakan kerja-kerja pembinaan baru ini,” katanya. lihat al syeikh takbur berjanji

Wah ! takbur nya kamu, banyak nya janji, ni satu lagi janji , terdahulu semasa merasmikan Hari Guru peringkat negeri di Sekolah Kebangsaan Manek Urai Baru di sini, al syeikh kata, Manek Urai akan muncul sebagai kawasan pembangunan baru di Kelantan jika BN diberi peluang memenangi pilihan raya kecil itu.

Dia juga berjanji nak jadikan manik murai kota agropolitan (KOTA PERTANIAN ? kah kah kah ! merapu lah weiii….)bertujuan untuk memaksimumkan sektor pertanian di Manek Urai yang jauh ketinggalan berbanding kawasan lain.

Ini satu lagi janji “Kalau BN menang kita akan jadikan Manek Urai anak emas, memang benar antaranya kota agropolitan kerana kawasan ini mewah dengan hasil pertanian.

Kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mesti  menyiasat perkara tersebut, siasat jangan tak siasat , kerana ia nya merupakan ucapan pendorongan kepada berlaku rasuah olih seorang pemimpin UBN peringkat tertinggi.

Aku pikir kalau WANG ROYALTI MINYAK KELANTAN TIDAK DI GASAK OLIH PUAK PUAK UBN , KERAJAAN KELANTAN TAK PAYAH BERJANJI, bukan setakat MU saja, malah seluruh negeri dapat menikmati nya bukan sekadar JAMBATAN PALSU.

Soal pembangunan, kelantan juga seiring dengan negeri bawah UBN dulu yang tak membangun ?, tanya lah kepada pengunjung luar kelantan, kelantan juga pesat membangun kalau di bandingkan 20 tahun dulu, sesuatu pembangunan bukan di nilai pada KOS nya, kerajaan kelantan berjimat dalam satu satu projek supaya HAK dan Wang rakyat tidaK DI KEBAS BERSELINDUNG DI SEBALIK PROJEK PEMBANGUNAN.

UMNO TERSOHOR PARTI RASUAH………………………………

2 comments:

Anonymous said...

setuju..bangsa umno ni tak habih2 janji ,tabur rasuah ,janji jambatan pd penduduk kampung.kalau nak buat jambatan,buat sajalah..jgn tunggu menang baru nak buat..sebab duit buat jambatan tu bukan umno yg punya.lebih2 lagi bukan muhyuddin punya duit, rakyat berhak atas kekayaan negara ini..ingat ini bukan kerajaan laki bini.

DR 1221 said...

kalau ia menjadi realiti, rakyat jua yg akan menikmati faedah.

Komen Terkini

lain lain artikel