Grab the widget 

Monday, July 13, 2009

PROJEK TIPU LAST MINUTE VS JAMBATAN 7-10 JUTA PRK N41 MU

jmbtn 2 jly

12 JULY, 2 HARI menjelang nya hari mengundi, di Manik urai al syeikh UNDI BN MASUK SYURGA JUGA kata jambatan 7 hingga 10 JUTA kalau kalau kalau BN menang, lihat janji mat sembab di sini , bagaimana yang sudah rasmi 2 july 2009 lalu ? ,  menteri pertahan UMNO zahid hamidi merasmikan Jambatan Gantung merentangi sungai Sok di Kg.Gajah DUN MU, yang aku pelik, aku ingat rasmi jambatan yang telah siap, tapi dari tinjauan aku dan geng bloggers kami dapati perasmian letak batu blok asas saja, kah kah kah !, oii ! korang tau beza ke ?.. antara perasmian dan meletak batu asas, tiada sebarang aktiviti yang di laku kan di tapak projek itu, hanya 2 lobang di korek selain beberapa bangsal kecik, jalan ke projek itu pun tiada kesan kenderaan keluar masuk, mungkin juga UMNO akan mengguna JIN untuk menyiap kan projek itu…………dengan sekelip mata jah……

jmbtn sgn bod signboard projek…………………………MEE segera ?…kenapa musim PRK ?……..

jmbtn bt asas Batu blok asas…………..kah kah kah !!

jmbtn lengang lengang tiada aktiviti…………….tunggu menang PRK DUN MU dulu……….

Kalau lah projek itu nanti jadi kenyataan Alhamdulillah !, aku tak untung apa apa pun, hanya penduduk kg.Ragu, Temiang dan Kg.Gajah yang untung, aku ni tukang bakar bagi panas je, kih kih kih !!……………….

2 comments:

PawanaMelati said...

Sudah menjadi tradisi UMNO setiap kali pilihanraya akan menjanjikan projek pembangunan di kawasan pilihanraya tersebut. Kalau kalah cabut lari...kalau menang janji belum pasti..alasan pasti di cari..pengundi(yg buta hati)ternanti..akhirnya tersalah undi sesal sendiri..

Anonymous said...

Lebih baik pakoh bule hok tetu doh tok wat gapo2..he he he....

Komen Terkini

lain lain artikel