Grab the widget 

Monday, July 13, 2009

DI MU HARGA MANUSIA LEBIH MURAH DARI SEEKOR LEMBU ATAU KAMBING PRK N41 MURAI

Begitu lah apa yang ada dalam kepala HOTAK UBN, tahap pemikiran nya macam lembu dan kambing juga, ingin medapat kan KUASA dengan cara yang di luar tabi’i,  sekira mendapat kuasa bolih kah di katakan KERA JAAN AKU PILHAN RAKYAT ?, kerana rakyat menilai dan memilih dengan fikiran yang WARAS ?, apa bolih dikatakan KERA JAAN itu nanti sebuah kerajaan BERSIH DAN TIDAK RASUAH ?.

Bermula malam tadi dari risikan aku, UBN mula membeli manusia di beberapa kampung, Temiang, Kg.Pemberian yang di luar kawasan PRK telah di jadikan stesen untuk membeli manusia, dengan kadar harga RM200-1000, harga ini bergantung kepada berat badan agak nya……..ada kemungkinan malam ini di MACHANG, huh ! jauh nya, manusia manusia itu di kutip senarai dan di KUARANTIN dahulu sebelum dibayar, siapa siapa  TOKEI aku brake dulu, aku akan conform dengan informer aku dulu.

2 comments:

Anonymous said...

Lembu ana beli 4 hari lepas harganya RM1600. Pengundi Manek Urai lebih murah dr lembu ana. Khabarnya UMNOngok jugak telah beli pengundi luar dgn harga sampai RM1500. Baik mampus tengah jalan lembu2 nihhhh.

Ayiem said...
This comment has been removed by the author.

Komen Terkini

lain lain artikel