Grab the widget 

Friday, July 17, 2009

RAMAI CELEBRITY RASUAH BERTEMU PEMINAT SEMPENA PRK N41 MURAI

Belum masa nya lagi aku nak mengulas isu isu nasional, seperti isu kerajaan PR Perak, Selangor dengan JATUH BANGUNAN SEMASA DI SPRM, terjatuhh ?, Kedah dan Pulau Pinang, aku nak selesaikan dulu urusan PRK MU ni dulu. lepas selesai urusan Manik Urai, aku akan bersama rakan rakan bloggers untuk menyentuh isu isu nasional pulak, Okay.

Seronok aku mendengar anak anak muda bercerita tentang siapa siapa celebrity itu, pergi kemana saja di Laloh, Manik Urai Lama, Manjor dan lain lain tempat lagi, mereka bolih menyebut sekor sekor siapa yang merasuah mereka, ada yang kata 3-4 kali dapat wang dari sianu sianu, sestengah pula mencecah 2-3 ribu ringgit, terpulang kepada kebijaksanaan individu atau taiko memutar belitkan celebrity itu.

Pada malam hari mengundi, rumah rumah pekerja sawmill bonanza, dikatakan setiap ketukan pintu dan di buka habuan nya tak kurang RM600, di lain tempat di bayar mengikut package antara rm 200 ke 1000.

PRK  N41 ni merupakan SEJARAH TERBESAR DI BUMI wangMalaysia berlaku nya urusan RASUAH UMNO dengan tidak segan silu, pendek kata semua anak muda kenal siapa pemimpin RASUAH, kalau dulu mereka hanya dengar dari mulut orang PAS saja, PRU 13 nanti  anak anak muda ini akan menanti dan menanti kehadiran CELEBRITY RASUAH , mereka kata kalau sebulan sekali ada pilihanraya kan elok, kah kah kah !!!!!!!!!!.

Oit ! orang tua jangan senyum, orang tua PAS pun makan RASUAH juga, Tok penghulu yang PAS lantik pun makan RASUAH dan undi BN juga, oit ! pilih lah orang tak bermaruah pun jadi penghulu tu.

Aku tak marah sangat, pada orang yang aku kata kat atas tu, itu kerana BANGANG nya pemimpin pilih penghulu macam tu, yang pimpinan kawasan ex VIP lagi, bolih dia, sedaya upaya  nak tengok PAS kalah, mengguna orang orang nya menyebar dakyah siap dengan menabur RISALAH lagi……….. BABI nih…!.

Oit ! tolong chek lepas PERIA sebelum Bukit Akim simpang kiri tu…….simpang Pohan Pauh, malam mengundi tu, siapa ikut pajero MP yang sedang membahagi  duit pada pengundi woiii? chek , jangan tak chek…………….

SIDANG RASUAH TERBESAR PRK N41 MANIK URAI yang di anjur kan UBN………..BERAPA MAU DUIT, JANJI UNDI BN, WAH HEBAT!!! BN NIH BELI KUASA, INI MERUPAKAN SEJARAH HITAM POLITIK wang MALAYSIA BN BELI KUASA DENGAN WANG………secara terang terangan….

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel