Grab the widget 

Sunday, July 05, 2009

PHUHH ! UMNO GILA PROGRAM DI SEKOLAH SELANG 1-2 HARI PAKSA IBUBAPA HABUAN NILAI RM10 PRK N41 MU

Kesian, kesian !, kesian sungguh ibubapa murid DUN MU, terpaksa meninggal kan kerja harian mereka, kerana di paksa untuk menghadiri program gila babi umno di sekolah, mengugut murid murid supaya ibubapa hadir, ramai dah yang merungut,  kerana tidak setimpal dengan meninggal kerja harian berbanding habuan beg lah, hamper lah yang nilai nya lebih kurang RM10 je……..kerap pula tu, selang 1-2 hari, ada ada je program, meroyan dah UMNO ni ………..

Ooiiit ! UMNO, tak gheti kesian kat orang ke ? korang ingat nilai orang MU ni RM10 ke ? musim ni lah sibuk nak berlakon baik…….selama ni duit royalti minyak kelantan korang buat ape ?, korang bagi kita orang RM10 korang sebat bilion bilion………..

3 comments:

Jual_budu said...

UMNO 1 program selang 1 ari. PAS pulak 1 program setiap ari. Di Padang Majlis Daerah di Laloh, pagi Jumaat(2 ari lepas) panggil ibu bapa dan pelajar PASTI ( sekitar 25 orang hadir).Ari Sabtu(kelmarin) pulak panggil lagi ramai orang (50 orang)tapi programnya TAKPASTI pulak.

Anonymous said...

Kesimpulannya , tak leh kata ko mu kat aku. Dua kali lima jah. Tapi Tok Gawa ni napok huduh hok ore jah, hak kita sendiri tak nampak.Itu lah watak dan ciri orang PAS

Ayiem said...
This comment has been removed by the author.

Komen Terkini

lain lain artikel