Grab the widget 

Sunday, July 05, 2009

ORANG UMNO BERTELAGAH BEREBUT UMPAN……STOPA DI SEKOLAH SK MURAI BARU LAGI….PRK N41 MU

Aku dah kata dah, pagi ni stopa di sk murai baru dan lepas ni sm murai lama pulak, murai baru bagi beg baju sekolah…………kah kah kah ! bagi beg baju sekolah…….buat masa ni pengundi DUN murai dah dapat 3-4-5 beg dah…….oitt ! setengah tahun dah, kalau awal tahun patut juga, bagus la tu………manik urai diutamakan kerana PRK………kesian stopa, cukup tidor ke ? asyik asyik sekolah memanjang, berapa ratus kali dah kat sk murai baru nih !……….nasib baik ada sekolah, RISDA korang tau dia buat kat mana ?……….bawah pokok getah………..nak tergelak aku…….teringin nak bersidang bawah pokok ?, PR bersidang bawah pokok pun sah, semua pakar undang undang kata sah, cuma U1B1N1 je kata tak sah, sebab dia perogol undang undang yang dia sendiri buat.

selain kesekolah, bolih dikatakan semua agensi dan jabatan kerajaan persekutuan (kerajaan besar lawan kerajaan kecik) turun padang….Kah kah kah ! apa ni ?…mati matian  nak jaga NAJIS, takut kalah dan menjatuhkan air muka NAJIS, siap dengan cendera hati, harga pencacai UMNO dah naik harga sikit, kabar nya selain peralatan dapor, wang di naik RM100, seseorang dikatakan ribu ribu dah dapat………..ada yang tak dapat, dah mula meracau dah , kah kah ! oit ! bagi jangan tak bagi…….

aku suka kalau  bagi umpan,  mesti  ada yang tak dapat, adegan ni aku paling suka…….mereka akan bergaduh, bertumbuk ……………oi !! ayam daging patuk jubor……..habis cara dah UBN nak pikat pengundi……

bagi umpan banyak  banyak kat ayam daging tu,…….lepas ni kita SEMBELIH………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel