Grab the widget 

Saturday, July 04, 2009

MU TAK SESUAI UNTUK INDUSTRI TENAGA NASIONAL SERVICE MACAM TAIK……PRK N41 MANIK URAI

3-4 hari dah letrik sering terputus, pagi ni paling lama………..macam mana nak ada kan kilang kilang, ice cream pun bolih hancur…………..cake cake rosak, bukan takat ice scream cake je………peralatan komputer bolih terbakar termasuk juga perkakasan rumah, siapa nak ganti kalau rosak ?.

di katakan 2 buah sawmill dalam dun manik urai ni iaitu BONANZA SAWMILL, MINI SAWMILL SG.REK DAN PERIA selalu kehilangan pekerja disebab kan elektrik terputus, oiii ! orang cari nafkah ……….bergantung kerja dekat sawmill, kalau letrik selalu KONG, nak makan apa ?.

bukan sekali, kerap tau tak ? kerap, kerap,kerap ! !. dah la tarif nya mahal, kabar nya nak di naik kan lagi…..mamposss……….la..service kat luar bandar tahap selsema BABI.

SAAT AKU PUBLISH POSTING INI LETRIK MASIH  KONG……….

2 comments:

mosabit said...

Salam...
Aku sokong....
TNB ni ialah = T1 N1 Babi...
Kalau TEN lak ialah TEN=TENok
Mereka ni tali barut UMNgOk....
Suka menindas rakyat Melayu Islam ..
Kalau kak kasino tak pernah ada gangguan elektrik seumur hidup...
Pelik kan?....

Anonymous said...

Ini lah mentaliti Pas, sumpah seranah, menatang, ngok, babi dan segalanya yang kotor di tujukan pada UMNO. Beginikah sebuah parti yang memperjuangkan Islam yang suci. Patutnya sumpah seranah itu ditujukan pada DAP yang terang-terangan dan teramat JELAS menolak hukum hudud. Tgk lah video jawapan YB Nizar dalam sidang DUN Perak berkaitan hudud. Fikir-fikirlah saudara, jangan hanya ikut emosi dan kejumudan yang terlampau.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM