Grab the widget 

Friday, July 03, 2009

RAMAI MELAYU CINA INDIA SIAM & BANGSA LAIN PUPUS SEJAK UBN KANTOI DI KELANTAN PRK N41 MU

MELAYU, Kalau kata PARTI RASUAH sebagai pembela melayu, melayu kelantan lebih ramai dari negeri lain, UMNO mesti bela melayu negeri lain dulu, susah jenis Parti tak sedar diri nih !, kalau di beri peluang, pemimpin berpendidikan tinggi UMNO lah perosak bangsa , melayu negeri lain semakin pupus olih kerana pemimpin nya RASUAH.

CINA, berapa ramai sudah PAS sembelih orang cina di kelantan dan potong tangan, malah orang cina bolih bergaul dengan semua masyarakat tanpa di adakan kampung baru, mereka pula setengah nya fasih dailek kelantan, tak kurang juga yang berhijrah dari negeri lain, kerana kurang selasa dari negeri asal yang kuat perkauman.

INDIA, malas nak cakap, dekat PUSAT OPERASI UBN SG.SOK sebelah saja, ada orang INDIA, RAMU nama nya, hanya SATU keluarga saja, dapat menjalan kan perniagaan sejak turun temurun, tak ada siapa ganggu dia, malah bila berkomunkasi antara keluarga dan bangsa nya, banyak di selitkan dengan dailek kelantan, phuhhhh ! aku tabik springg !.

SIAM, korang pegi je le dekat tumpat nuun !

HABIS KENAPA UBN BERIA IA SANGAT NAK MENANG DI KELANTAN….kerana majoriti kalangan UMNO bawahan jenis pemalas (aku ulang pemalas) mengharapkan ehsan semata mata (jenis subsidi), dalam pada tu  orang UMNO kelantan tak kebuluran pun, negeri kelantan kaya, SUMBER PETROLIUM ADA, kerana jahat kerajaan pusat , mendera rakyat kelantan dengan menyekat royalti minyak yang menjadi Haq rakyat kelantan, walau bagaimana pun kerajaan kelantan masih tertegak, ini yang menyebabkan UBN sakit hati.

Oiiiiit ! PARTI RASUAH, JAGA NEGERI LAIN DULU LAA…………..KELANTAN NI, BAGI PAS SAJA JAGA…….TAK MENGAJI TINGGI PUN TAK RASUAH….. kah kah kah !,  STOPA MAMAT ! …….. JELI APA MACAM, DAH DI SALUT EMAS BERLIAN KE ? ………..BASO BUA BESA…………POOOOORAH !!!!

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel