Grab the widget 

Wednesday, July 15, 2009

BN AKAN MERAMPAS DUN MANIK URAI MELALUI MAHKAMAH

Aku setuju…………..tiada perkataan lain lagi yang bolih aku katakan, aku telah mendapat berita ini dari sumber dalaman UBN mungkin bolih di percayai, yang mengatakan UBN sedang dalam perbincangan dan proses sama ada untuk mendapatkan  perintah Mahkamah bagi menbatalkan keputusan SPR yang mengistihar kan Fauzi Abdullah calon PAS sebagai ADUN bagi DUN manik urai dalam PRK N41 DUN Manik Urai, dan mengadakan kiraan semula kertas kertas undi semalam, atau menghantar Petisen kepada SPR untuk mengira semula undi, sekira nya ini benar, maka berlaku lah seprti mana telah berlaku keatas Kerajaan PR Perak……..kah kah kah.

Aku bukan gheti sangat hal  undang undang PURBA ni, aku cuma nak korang tahu je, tapi  WangMalaysia sudah tahu apa apa pun UBN memang bolih.

2 comments:

GreenWave said...

aku suka tajuk tulisan ko yg ni..hehe..cukup r kt Perak kita dah ada Menteri Besar Mahkamah,takkan r kt Manik Urai nk buat Wakil Rakyat Mahkamah plak...hahaha...cian BN kn bro

Ayiem said...

Jenih puak-puak tok cukup make nih mano reti bahso...

Kalu buleh semuo dio nok rebut guno mahkamah...

Komen Terkini

lain lain artikel