Grab the widget 

Wednesday, July 15, 2009

ADA PIMPINAN KAWASAN CAWANGAN TIDAK GEMBIRA PAS MENANG ? PRK N41 MURAI

Aku dah mula nak naik angin nih !!, sebelum kita memberi alasan unsur luaran penyebab kepada penurunan mendadak majoriti PAS, ada baik nya pimpinan tertinggi menyiasat kemungkinan ada nya BAHLUL BAHLUL dalaman di peringkat PAS kawasan memain kan peranan itu, juga berperanan belakang tabir bagi memastikan PAS kalah, aku dapati  kemungkinan itu  ada…..

Juga ada penyokong totot dan pimpinan peringkat cawangan yang tidak keluar mengundi, yang peringkat cawangan bagi aku kesalahan 100%  tidak bolih di letak keatas nya, kerana dia pengundi, dia ada hak untuk memilih siapa, mungkin juga dia ada alasan tersendiri.

Yang BAHLUL nya perancang yang bukan pengundi, pimpinan kawasan konon ?.

Menyertai Pilihanraya ada kah tujuan untuk TEST sambutan atau untuk MENANG ?, tak payah test, kerana senarai AHLI berdaftar kan ada, kalau hanya mahu kepada ahli berdaftar saja undi PAS, ambik saja senarai pengundi berdaftar dengan SPR dan jumlah nya,  dan tolak saja dengan jumlah pengundi yang berdaftar dengan PAS, kalau jumlah nya kurang separuh, TOKSAH MASUK pilihanraya, buat membazir masa, tenaga dan wang ringgit je, jangan jadi bangang.

Kalau nak menang juga pilihanraya, orang UMNO, orang takdak ugama, orang kafir, orang takdak parti, orang hisap dadah, orang jahat samseng, orang sakit, orang miskin, pengundi luar, anak tempatan, anak zina, anak haram dan lain lagi anak, semuaaaaaaaaa nya mesti di ambil kira, yang tak bolih wat kira ialah anak babi dan anak anjing.

Tarikh pilihanraya  tak tahu bila, masa pilihanraya singkat, sempat ke nak tarbiah dengan air liur saja, sedangkan yang dah berpuluh tahun berdaftar dan totot dengan PAS pun bolih melencong, tengok saja pimpinan peringkat tertinggi pun banyak sudah yang melencong, yang UG tu ape ?, nak melencong la tu………bangang tul laa……..

Astaghfirullahal’azimm !

2 comments:

prblogger said...

Gu...sapo dio demo maksudkan tu?Ore dale punyo kijo ko?dedoh gu jange tok dedoh..dedoh pahhhh sapa demo tu kabar sikit..Anyway,timo kasih update result w/pun dale keadaan kecewo..:)

TEKONG DARAT said...

kawe dok raso doh...
masalah kali ni disebabkan orang dalam...bab rasuah tu dah tak terpakai sekarang ni...
orang serik dah setakat 300 utk 5tahun tu...
demo cari laa...dedahkan sapo [unya taik gi lepar tempat ngundi tu...


debatapasaja.blogspot.com

Komen Terkini

lain lain artikel