Grab the widget 

Thursday, July 16, 2009

TERIMA KASIH LAH KEPADA JENTERA PEMBANTU PAS LUAR KELANTAN DAN LUAR MU PRK N41 MURAI

Orang memberi kita merasa, terlebih dulu aku bagi pihak pengundi PAS MU mengucapkan berbanyak banyak terima kasih kepada jentera pembantu dan penyokong PAS dari luar kelantan dan luar Murai, ikutkan kepada majoriti merudum PAS itu, adat kata PAS KALAH lebih teruk lagi, ini suatu kenyataan yang perlu di terima olih semua orang.

sebagai bukti, di UPU Manjor, pos Kg.Manjor, sebelum tiba nya jentera pembantu luar tiba, PAS disini seolah olah mati dan lesu, tiada bendera, sepanduk, banner dan sebagainya, kerana belah UBN sangat agresif, ganas, samseng dan gila, PAS menjadi lemah, tahniah PAS PAHANG, PASIR PUTEH KELANTAN dan lain, kerana anda telah menhidup kan kembali PAS Manjor, ini hanya sebahagian contoh2.

Faktor luaran aku tak mahu cerita dulu, biar aku puas puas dulu cerita hal dalaman, kalau tidak orang ramai tidak tahu PERANGAI2 sesetengah pimpinan PAS di kelantan ni yang BONGKAK dan EGO.

Ya ! letak songkok, buku, kopiah, serban dan sebagai nya orang PAS tetap undi PAS tapi yang tak PAS belum tentu undi PAS, habis kan bogheh je kalau cam ni…. aiy ! ingat orang manik urai ni makan songkok, buku, kopiah, serban dan sebagai nya  ke ?, tengok la tu, sampai tinggal 65 tu apa hal ? , bermakna nya orang bukan ahli PAS makan PITIH la oi !, lu orang pikir la macam mana nak tarik orang makan PITIH tu….cemuh dah aku, asyik asyik tu lah alasan nya. lepas PITIH, PITIH, mualll..

Aik ! aku melalut pulak sampai ke hal luaran pulak…… janji lepas ni nak cite, berenti dulu lah.

1 comments:

Ayiem said...

Assalamualaikum Tuan Tanah,

Abe kawe (Che Gu Sudin) antaro petugah PAS Pasir Puteh hok hadir samo bertugas di PU Manjor.

Kawe tok tau la,PAS Pasir Puteh ngan PAS Pahe neh keno kawase kalah teruk sokmo.

PAS Pasir Puteh ngan PAS Pahe telah cuba sedaya upayo tapi tok leh gi jugok,nok wak guano.

Komen Terkini

lain lain artikel