Grab the widget 

Monday, June 15, 2009

DATO RAMZI KETUA BAHAGIAN K.KRAI TERKANTOI DI KG.CHATEL DAMAI-PRK N41 MANIK URAI

Sudah seminggu lebih ramzi melulus peruntukan segera 20 ribu ringgit untuk membaik pulih MADRASAH KG.CHATEL DAMAI, pagi tadi aku berkesempatan meninjau ke kampong itu, tapi habuk pun tarak, bumbung, dinding, gelegar semua telah di roboh kerana percaya akn di beri peruntukan dengan segera olih PENIPU ITU.

Aku sempat berbual dengan MAT CIKGU, katanya penduduk di situ mengambil keputusan untuk  berikhtiar sendiri dan mengambil keputusan tidak menunggu lagi dari RAMZI.

Aku juga sempat melihat sudah ada papan gelegar yang di hantar olih pihak lain, cuma masih menunggu tuku tiang dan zink saja, sekiranya kelengkapan asas itu ada mereka akan bergotong royong UNTUK MEMBINA NYA dengan seberapa segera.

Oii ! RAMZI, KELUAR DUIT POKET SENDIRI LA…20  RIBU JE, NANTI BOLIH CLAIM JUTA JUTA, BUAT NANYA ORANG LA KO NI…….

5 comments:

tok ggawo said...

sudah seminggu lebih penduduk chatel tak dapat PAHALA BERJUMAAH GARA GARA JANJI.......UMNO

TERUK LA umno NI , HAL TEMPAT IBADAT PUN NAK CARI PUBLISITI MURAH......

member demo said...

salam, ambo jugak ore demo tok ggawo.kalu dah kenal tu,takpa la..kita pakkat lanyak b end habih habisan.

Anonymous said...

satu lagi projek umno,menipu,memperbuduh orang2 kg.lain kali kalau dengar guruh di langit jangan cepat buang air dalam tempayan , takut jadi cam ni,kalau nak tahu tanya orang pengkalan pasir , pasir mas. satu projak pon tarak selepas pilihanraya kecil dulu.janji bukan main lagi, nak jadikan pasirmas anak emas umno.ingat orang2 manik urai nanti terberai dgn janji2 umno,...

Anonymous said...

satu lagi projek umno,menipu,memperbuduh orang2 kg.lain kali kalau dengar guruh di langit jangan cepat buang air dalam tempayan , takut jadi cam ni,kalau nak tahu tanya orang pengkalan pasir , pasir mas. satu projak pon tarak selepas pilihanraya kecil dulu.janji bukan main lagi, nak jadikan pasirmas anak emas umno.ingat orang2 manik urai nanti terberai dgn janji2 umno,...

Munirah - Pacat said...

Ni cadange kawe. Kawe antara ribue oghe hok rajin lalu di jalanraya Gua Muse - Kuala Krai, memalui Makik Urai. Minggu ni saja kawe 5 kali lalu situ.

1. Kecomelan Kedai:- Kedai tepi jale tu biar come gak sikit.

2. GULAI ITIK:- Dari penamaan calon hingga ko hari pengunian nanti, minta sediakan GULAI ITIK untuk saing ambo Mr Tukar Tiub. http://tukartiub.blogspot.com

3. KESELAMATAN:- Markas2 PAS hak dok tepi2 jalan tu, kebanyakannya berada di selekoh. Pls sediakan for papan tanda "SLOW..!!" for vehicles approaching it. Gunakan speed retardant (yellow lines) untuk pelahankan kadaan.

4. LEMANG:- Hari tu kawe beli lemang. Kawe mitak rendang. ado ko dale rendang tu kulit lagi banyak dari isi. Pahtu, kulit tu pulak siap ada bulu lagi. Kena ingatkan peniaga2 ni. Ni satu kisah saja, bukan semua. Tapi hok kawe lorat, hok dok bejua tu comel, tapi rendang ada bulu jubo itik.

5. Restoran:- di samping menu GULAI ITIK, kawe nak mitak ada resoran buat tempat karaoke, untuk pengunjung2 test skill.

Komen Terkini

lain lain artikel