Grab the widget 

Sunday, June 14, 2009

TAK HINGIN JADI ANAK ANGKAT BN TOK STOPA JAHAT PRK N41 M/URAI

Antara kejahatan DATO STOPA adalah sebelum ini ada ura ura POLITEKNIK NAK DIBINA DI KAWASAN KUALA KRAI, tapi  STOPA pindah ke JELI semasa dia jadi menteri berkaitan, ini adalah antara banyak banyak kejahatan STOPA.

Aku nak panggil STOPA dengan nama “DATO SEKIRANYA” , sebab dia kata “sekiranya” BN menang M/Urai, nak dijadikan ANAK ANGKAT BN, PORRRRAHHHH ! CHIIIIIIT, CAKAP TAK SERUPA BIKIN.

Woooit ! orang m/urai takut tau, berbapa angkat UBN nih, takut terikut perangai menipu, janji kosong, cah keting.

Oiii ! ,orang UMNO jeli ramai lagi merempat wehhh!, angkat JELI dulu lah sebelum angkat manik urai, JELI tu , BANDAR MATI LA….Semua orang tau la, berapa banyak industri ada kat JELI ?, setakat SAWMILL kayu getah ada la, manek urai pun ada, apa nak heran.

Dia ingat UMNO tu bapa dia punya, bolih buat sesuka hati, toksah tipu la, ada MRSM kat jeli apa guna, kalau pelajar kat jeli BODOH, sampai kutip merata tempat pelajar supaya class tak kosong, itu pun takat tingkatan 4 & 5 Je.

TERUK LA mamat ni nak KENCING ORANG MANIK URAI.

1 comments:

ringgo said...

apa pasal lu tak nak jadi anak angkat tok stopa.dalam politik kena cerdik,kat m,sia ni rakyat kelantan paling cerdik sekali berpolitik.ikut pesanan tok guru kita.orang bagi tanah kita ambil,orang bagi zink kita ambil,orang bagi duit kita ambil,orang bagi rumah kita ambil,kalau tok stopa nak jadikan manek urai macam kota raya london ke,new york ke,paris ke,nak buat bangunan mencakar langit ke,terima je.tapi undi tetap pas.itu yang di amanatkan tok guru nik aziz pada rakyat kelantan.kita kena ingat pesan tu.

Komen Terkini

lain lain artikel