Grab the widget 

Monday, June 15, 2009

MENJELANG KEMPEN UMNO AKAN ADA MAJLIS SHADOW DANCING ALA MUKHRIS ? (come on guys ! on floor please !!) PRK N41 MANIK URAI

MASYAALLAH !, tengok lah AMALAN ISLAM HADHARI………….. smile_tongueharus sana harus sini shadow dancing yeahh !!…. you don’t worry babe….the Mufti behind me…………shadow dancingggggg…………mukhriz shadow dancing 

Amalan saperti ini lah yang nak di bawa olih DATO’ SEKIRANYA ke MANIK URAI BILA umno MENANG NANTI, Hey ! band boys don’t stop the music !!!!!!!.

Nak sesuai kan dengan gambar di atas aku bagi lirik dibawah nih ! kah kah kah ! !

Song Title: Shadow Dancing
Artist(Band): Mukhris

You got me looking at that heaven in your eyes
I was chasing your direction
I was telling you no lies
And I was loving you
When the words are said ,baby , I lose my head
And in a world of people , there's only you and I
There ain't nothing come between us in the end
How can I hold you when you ain't even mine
Only you can see me through
I leave it up to you

Do it light , taking me through the night
Shadow dancing , baby you do it right
Give me more , drag me across the floor
Shadow dancing , all this and nothing more

All that I need is just one moment in your arms
I was chasing your affection
I was doing you no harm
And I was loving you
Make it shine, make it rain , baby I know my way
I need that sweet sensation of living in your love
I can't breath when you're away , it pulls me down
You are the question and the answer am I
Only you can see me through
I leave it up to you

Do it light, taking me through the night
Shadow dancing , baby you do it right
Give me more, drag me across the floor
Shadow dancing , all this and nothing more

And in this world of people there's only you and I
There ain't nothing come between us in the end
Ah, can I hold you when you ain't even mine
Only you can see me through
I leave it up to you

Do it light , taking me through the night
Shadow dancing , baby you do it right
Give me more, drag me across the floor
Shadow dancing , all this and nothing more

(repeat last verse 2 more times and fade out)

7 comments:

Anonymous said...

Hidup Melayu

byPASs said...

KURANG AJAR: KPP KELANTAN MINTA YANG SOKONG UG SUPAYA MASUK UMNO
oleh 1Utama 1Ismud-Semarak
bypass308.blogspot.com

Kelab Penyokong Pas (KPP)Kelantan bukan setakat beri warning kat puak yang sokong UG (terutamanya Hadi dan Nash, walau tak sebut nama) supaya jangan turun berkempen di manik urai, takut pengundi keliru katanya. Rupa-rupanya, KPP membuat kenyataan yang lebih kedepan iaitu mendesak puak Pas yang sokong UG ni supaya masuk Umno terus.


ini sudah kira melampau lampau dah, siapa sebenarnya di sebalik kpp kelantan (termasuk kpp mana jugaklah). mulai sekarang pas kena ambil tahu latar belakang puak ni, mana tau mafia ke atau agen bn bongok.

jarang anak melayu nak herdik orang tua macam ni (setahu saya puak Cina dan India pun tahu jugak hormat orang tua), tapi ini geng dari mana yang tak reti status diri, kancil nak telan gajah?

kalau pun betul ada cadangan baik, bagitaulah ikut saluran betul, cakap sama pemimpin pas lah, bukannya cakap kepada reporter untuk siarkan seluruh negara, ni saje nak memalukan pas ke apa?

jangan terkejutlah kalau satu hari nanti, kpp desak Nik Aziz serah kerusi MB kepada pemimpin kpp. kalaulah begini keberanian anak kecil menyergah bapa, alamatnya kena halau keluar rumah lepas ni. Buat perabis beras je kalau dok pelihara lagi.

seperti tulisan saya semalam, saya nak sebut sekali lagi bahawa kpp hanya satu kelengkapan seperti aksesori buat pas, adanya aksesori ini maka pas nampak segak sikit dan dapat sokongan bukan islam.

tapi kalau dibuang eksesori ni pun, pas bukannya boleh lingkup pun. sokongan bukan islam terhadap pas kini jauh lebih baik berbanding 70an dulu, malah dalam pas sendiri ada mualaf cina yang boleh jalankan kerja seperti yang dibuat oleh kpp.

kalau ambil kira kat kelantan (setahu sayalah), orang islamnya 96%, yang bukan islam baru 4%. bukan kerja susah mana nak tarik mereka terus sokong pas, takkan mereka tidak terima kasih dengan banyak patung gergasi taraf asia tenggara yang dibina di wat siam. aktiviti di tokong cina pula tak pernah digangggu pas.

sepatutnya, pimpinan pas kena bagi kata dua kepada kpp supaya jangan buat kenyataan yang bukan dalam kawalan mereka. kpp kena ingat, kpp dan pas hanya MoU, kerjasama tanpa ikatan hitam putih. oleh itu toksahlah nak tunjuk pandai sampai naik belang.

orang pas bukan bodoh nak ikut telunjuk kpp, pas tahu apa yang baik untuk parti, lagipun kita tak tahu sama ada pemimpin dalam kpp ni dah diresapi orang mca, mic ke tak.

mana tahu, dah seludup masuk dan buat kacau, ini bisa aje kerana masuk ahli pun bukan ada pendaftaran rasmi, pakai sebut je, kad ahli pun tadke. kira-kira organisasi haram jugaklah ni. so,dok diamdiam dah le, buat apa yang patut sebagaimana matlamat kpp ditubuhkan.

emzents said...

salm bro !

lu klakar la bro ,

go head bro, wa caya lu....

Anonymous said...

perjuangan islam tak akan tamat,sehingalah kehari kiamat, iblis juga tak akan berhenti mencari pasal, sehingga hari kiamat,maka umno pon tak akan berhenti melahirkan pemimpim bobrok dari generasi ke jenarasi.pru13 kita tunjukan kuasa rakyat.

Mat Zin Al-Telosani (best sikit nama aku kalu eja camni) said...

sdr bypass,

KPP cakap macam tu sebab Dewan Pemuda dah kena cucuk hidung.

Pehe ko demo ? Ko guano ?

Mat Zin lagi said...

bypass,

takdok pendaftaran mu kata ?

bengong mu nih.

perunding said...

awek tu macam kawan sama belajar dgn aku je..
kalau awek tu ada adik kembar..confirm aku kenal

Komen Terkini

lain lain artikel