Grab the widget 

Monday, June 08, 2009

BEKAS ADUN BN 2004 BERCAKAP BENAR PRK N41 M/URAI

Zulkepli Omar bekas ADUN BN 2004 bercakap benar, bila dia mengulas tentang bakal calon BN prk n41 nanti, nama nama yang dia sebut itu betul dan aku sendiri akui nya BACA DISINI, Zulkepli Omar yang aku kenal adalah seorang yang jujur, kerana kejujuran nya juga lah dia di cantas dalam pemilihan bahagian K/KRAI baru baru.

Ketua bahagian dan Naib ketua yang dia sebut itu adalah orang yang sama, satu kepala, satu impian, dalam erti kata lain sehati sejiwa, Timbalan Ketua dah kena gantung dah olih lembaga disiplin UMNO, yang tinggal lagi Ketua NENEK, out of date dah (expired), Ketua puteri, ISTERI kepada Zulkepli Omar dah tentu dipinggirkan olih Tok Ketua.

Kontraktor Kontraktor di pelihara olih Tok Ketua termasuk Naib Ketua dan kroni dari Wakaf Baharu, kekuatan UMNO K/KRAI adalah orang sekeliling Tok Ketua, ramai kalangan AJK dan akar umbi tidak menyenangi dia dan kroni nya (dok glewa’ depe gol).

Ketua Pemuda, bukan dari group Tok Ketua, langsung tidak berfungsi, tinggal di Gua MUsang.

Di kesempatan ini aku Tabik pada Zulkepli kerana berani mendedah perkara yang medatang bencana kepada masyarakat DUN M/Urai, SYABAS KEPADA PEJUANG BANGSA 1MANIK URAI JAH.

GO ! juki GO !

1 comments:

Anonymous said...

biar tok ggawa ! biar .tok ggawa dedah kita baca, biasa lah tu umno ,pail/peghanga dia, tak kena lagu dia kekah,beghingat sudah,projek mee segagha bunyinya banyak, tok pa bukan main kali ni,400/500 ghatu(RM) gerenti, lepas tu pula getah mughah, kain plikat,gula,beghah,ikan sadin belughi2 naik...

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM