Grab the widget 

Thursday, May 28, 2009

SELKUM BERUKBAND PRK N41 DUN M/URAI

SELKUM BERUKBAND PRK N41 DUN M/URAI
Kata langit terbuka, nak suruh mahir IT tapi celcom broadband hampas di DUN M/urai tak ada 3G dan high speed, lembab nak mam… , itu lah syarikat GLC pentingkan untung dari perkhidmatan, sama juga telekom streamyx, charge mahal, aku agak pak MENT… ada share kut ?.

Datang ramai ramai ke PRK M/urai dan nikmatilah INTERNET KUASA TURBO yang di sediakan olih kerajaan 1234567890 MALAYSIA 0987654321 rasalah apa yang kami rasa, cakap tak serupa bikin, susah lah aku nak percaya cakap pemimpin UBN ni, banyak menipu dan berjanji palsu, tambah tambah dalam PRK nanti banyaklah janji MENIPU 1MALAYSIA RAKYAT DIGULAKAN.

Sebab itu makmal computer sekolah, computer nya dah jadi barang scrap, cikgu nak bagi murid guna takut rosak akhirnya dah tersadai, tak percaya Tanya anak anak, berapa orang tahu guna computer, belanja juta juta yang untung kontraktor anugerah dan orang yang mencipta projek itu.

Eiii ! ingat computer tu bolih buat pusaka ke ?, atau bolih simpan buat harta karun ?, ko tau hardware dia setiap minit di upgrade canggih canggih di pasaran, software pula setiap masa mesti di update bukan macam TV la bodoh, kalau ko beli PC ke LAPTOP ke saat ini, saat seterusnya ko mesti anggap dah jadi barang scrap tau, ada paham, kenapa la kementerian pelajaran begitu bangang tak pantau di sekolah sekolah samaada barang tu di guna kan atau tidak, membazir duit rakyat je, aku bukan cerita kosong, tak percaya Tanya murid murid, mentang mentang lah kami ni POLITIK KAMPONG DUN M/urai bolih cucuk hidung ka ? , ATAU TUTUP MATA, BINAWEE sungguh.


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM