Grab the widget 

Thursday, May 28, 2009

ORANG PAS TIDAK SELAMAT PRK DUN M/URAI

Betul la tu SPR menetap 6 JULAI dan 14 JULAI tarikh bagi penamaan calon dan hari membuang undi, SPR mesti mengikut telunjuk UBN mengambil masa lama untuk megadakan pilihan raya , UBN semesti menunggu laporan SB mengenai apa apa kekurangan yang ada di DUN M/URAI ini, untuk melaksanakan PROJEK MEESEGERA, sekarang ini pun aku rimas ramai sangat orang yang tak dikenali merayau seluruh pelusuk kampong dan menemuduga orang ramai.

Aku agak DUN M/URAI nanti pengundi UBN akan kaya lah, mesti beli kereta besar dan duduk di apartmen mewah walau pun menorah getah, anak bodoh akn dapat belajar di university baru nanti, mungkin jalan kampong akn jadi 4 atau 5 6 7 lorong, pusat membeli belah ala barat, pusat pusat hiburan karaoke dan tiada lagi Honda c70 atau x5, semua guna MPV untuk ke kebun getah, yang aku kesian nanti PACAT akan menjadi mangsa dek kerana kebun getak akan di simen.

Aku suka semua itu tapi tiada satu contoh di Malaysia ini apa bila PRK UBN melaksana kan janji nya, logic nya UBN hanya menipu rakyat saja , lepas pilihan raya rakyat tak di pedulikan.

Yang lepas lepas yang mendiami rumah PPRT keseluruhan orang UBN, orang PAS jangan harap, lihat saja di DUN M/urai, orang PAS pun warganegara juga, membayar cukai , satu perkara aku lupa disini juga ada warga thai menorah getah, warga siam thai kerja memotong kayu balak yang status kehadiran mereka di ragui, apa pehak berkuasa lakukan, aku tak paham la.

Kepada orang PAS aku nasihatkan bila bercakap di kedai kopi harus berhati hati kerana SB sekarang ini ribu ribu orang, orang kata cakap siang pandang pandang cakap malam dengar dengar, aku perhatikan kalau orang PAS ramai di mana mana kedai kopi adalah SB, ini satu stratiji UBN mengunakan SB untuk memecah belahkan orang PAS selain membuat bancian statu ekonomi dan prasarana penduduk.

DUN M/URAI orang PAS tidak selamat.


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM