Grab the widget 

Wednesday, May 27, 2009

KETUA PENERANGAN UMNO MALAYSIA TIDOR DI KG. LALOH PRK N41 DUN M/URAI

Timbalan menteri di jabatan perdana menteri merangkap ketua penerangan umno Malaysia malam tadi tidor di Kg.Laloh dalam DUN M/URAI, alahai ! perihatin nya menteri, apa yang nak diterangkan aku pun tak tahu, tak payah teranglah BULAN pasti mengambang punya, kalau boleh aku cadangkan bawa lah putra jaya sekali. (aku tak tahu apa nama dia, eh ! apa MAZELAN ).


Hari jumaat 29 mei 2004 Tok Guru akan melancar gerak kerja pilihanraya di bangunan PASTI kg. Manik Urai Baru 24 km. dari kuala krai.


3 comments:

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

baguslah 1malaysia... rakyat no wahid. tidur dan susah senang dgn rakyat.

Anonymous said...

pagi tadi aku tertengok tv 3 suku tengah dok berkempen untuk umno di m.urai,bekas calon umno d situ kata rakyat rata2 petani toreh getah di situ mau jalan raya yg elok.terbayang aku pucuk d cita ulam mendatang,itu bisa diatur ,murah aje permintaan org m.urai..najib bisa aturrrkan.takkanlah mentaliti org kampung sana macam tu aje,ni sains matematik dlm bahasa inggeris kira ok ke d sana?

mek tok said...

nak jalanraya je ?

alahaiii....

Komen Terkini

lain lain artikel