Grab the widget 

Thursday, May 28, 2009

3 AGENSI KERAJAAN AKN BEROPERASI DARI SK MANIK URAI BARU PRK DUN M/URAI

Dalam jangkamasa sebulan tempoh PRK ni UBN akan mengecat semula DUN M/urai dengan warna warni dan hiasan yang indah indah, olih itu Jabatan Pembangunan Persekutuan, Jabatan Pelajaran Negeri dan Jabatan Penerangan negeri akan menjalan kan operasi nya di 2 atau 3 unit Quarters guru di SK Manik Urai Baru dengan seberapa segera, kerja kerja mengubah suai bangunan itu di jangka bermula esok atau lusa.

YANG TAK SEDAP DI PIHAK PAS

Rupa rupa nya aku baru tahu sempadan pilihan raya dun manik urai di belah selatan sampai jambatan sg. durian rupanya , tidak dekat pejabat estate Lepan Kabu Pahi, dah kalu tidak, kenapa zulkifli yaacob dan uji ikan sibuk nak jadi calon atas dasar anak tempatan ?, gila sangat nak kan kuasa , kenapa dulu tak pertahan kan DUN guchil, kenapa bagi kepada calon KEADILAN, sedangkan berapa ekor sangat orang adil ada disitu, PAS kawasan kuala krai pulak sibuk dok promote budak beringus panas baran mentah tu pulak, gi tanyo ohge kapong PERIA bakpo budak tu tukar nngajar dari peghia ko kapong SIREH ?, budak ni ado peghanga tu, oghe cucuh puteri pun bghona juga, nok ko uji ike, kaba ko demo wei ?.


3 comments:

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

salam... manik urai pas punya tapi BN menang.

mail semutar said...

loh la nok 'kecek guano pung

Pak Long said...

ambo sapo-sapo pom tak apa, asal bule.

Komen Terkini

lain lain artikel