Grab the widget 

Monday, March 02, 2009

3 MAC PERAK HURU HARA

Suasana politik perak hari ini aku rasa elok saja serah kepada HAIWAN untuk menguruskan nya, nampak jelas manusia tidak boleh mentadbir manusia, walau pun ada berapa banyak undang undang dan perlembagaan yang di cipta oleh manusia, setinggi mana darjat manusia sekiranya membelakangi hukum ALLAH tentunya tidak dapat mengurus manusia , tengok saja di perak mana undang undang yang di agong agong kan di cipta oleh kepala otak manusia khususnya oleh RASUAH tidak boleh menyelesai masalah manusia, hanya layak di pijak dibawah telapak kaki saja.

Negara ini akan berhadapan dengan masa depan gelap sekiranya di biar kan RASUAH mengepalai pemerentahan Negara ini, kerana keseluruhan anggota RASUAH menderhaka kepada PENCIPTA, bukan setakat merampas kuasa di PERAK saja malah kuasa ALLAH juga dirampas.

Rakyat diperlakukan sebagai hamba, undang undang hanya untuk melindungi penguasa yang tamak untuk memuaskan nafsu sendiri, hasil keringat rakyat bawahan di sedut untuk kemewahan suku sakat mereka, sehinggakan tidak ada batas halal dan haram.

Gerombolan RASUAH tidak akan insaf dan tidak akan dapat di pulihkan lagi kerana pintu hati sudah tertutup kerana terlalu lama bergelumang dengan taik taik, pegangan agama jauh terpesong.

Sampai bilakah kemelut di perak akan berakhir, siapa yang memulakan angkara membelakangi undang undang ?, siapa yang bacul ? , siapa tidak amanah ?.

Aku bimbang takut nanti akan berlaku pertumpahan DARAH sekiranya dibiar kan berlanjutan.

Dimana ulil amri , pemerentah yang taat kepada ALLAH, pewaris nabi, payung negeri ? kenapa berdiam diri atau lena kekenyangan atau kemabokan khayal dengan kemewahan di biar kan rakyat tak menentu, maka celaka lah mereka mereka itu kalau tidak berbuat sesuatu untuk mensetabilkan negeri perak.

Berdaulat kah negeri PERAK ? dan di mana PAYUNG negeri.

3 mach perak huru hara 


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel