Grab the widget 

Thursday, February 19, 2009

PERDANA MENTERI, DIA BUKAN PERDANA MENTERI AKU

Siapa pun yang jadi perdana menteri, dia tetap bukan perdana menteri aku, aku tak pernah berpeluang memilih nya, kerana aku bukan ahli parti RASUAH yang pemimpin nya dipilih dengan cara jijik dan tak bermoral.

Perdana menteri Malaysia juga bukan pilihan MCA, MIC, GERAKAN, PAS, DAP, PKR, NON PARTI dan lain lain parti lagi. Parti parti politik ini juga tidak diberi peluang untuk memilih bakal perdana menteri, seoalah olah mereka dipaksa oleh RASUAH UMNO untuk menerima pilihan sebahagian dari ahli RASUAH walau pun pilhan yang tidak mengikut tatacara demokrasi.

TATACARA PEMILHAN PERDANA MENTERI :

Bermula mengUMNO, megugut ahli ahli untuk memilih ketua cawangan. (nilai UMNO RM 20>50).

Perwakilan dan ketua cawangan diugut, diUMNO untuk memilih ketua AJK dan ketua bahagian (nilai UMNO RM100>300).

Perwakilan dan ketua bahagian, disini tiada ugutan lagi, peringkat ini disediakan dengan package habuan UMNO mencecah ribuan RM dan dijanji janjikan dengan PROJEK PROJEK besar, pengUMNO mega akan bertemu secara terus atau wakil berjumpa perwakilan ke perhimpunan RASUAH pusat bagi urusan tawar menawar UMNO.

Lihat , siapa sebenar nya memilih PERDANA MENTERI ?, bemula peringkat cawangan tak kira apa moral nya pemimpin cawangan itu, janji orang itu ada duit untuk mengUMNO ahlinya walau pun bodoh, tak gheti ugama, moral rendah, samseng dan sebagainya, waktu ini dimana orang cerdik, berpelajaran, berugama berperanan ?, tidak…., tidak ada mereka hanya menjadi POK KO ANGGUP saja (POK KO [KO disebut bunyi KAUR] sejenis sepesis mengkarung, dikelantan ada lagu dikir bejodol POK KO , sila cari lagu tu banyak tersirat sindiran sinis dalam liriknya) tapi golongan ini juga dapat tempias UMNO juga dengan cara TUTUP MULUT dan akan menjadi BISU lah mereka sampai bila bila.

TUTUP MULUT, sebab itu golongan professional dalam RASUAH ramai yang bisu, bukan takat bisu saja, mata juga BUTA dek kerana merah kelabu RM.

Pendek kata RASUAH dari sekecil kecil ahli sehingga sebesar besar pangkat nya adalah sama saja UMNO belaka.

Cara pemilihan nya dah la tak betul dipaksa orang lain suruh mengaku bahawa PE EM tu PE EM kita semua , KOYA la mu RASUAH.

KESIMPULAN NYA PUOK BENGONG PILIH PERDANA MENTERI BENGONG JUGOK

BINI ROSMAH nak jadi PE EM pun mengikut pintu belakang, tak rujuk pada perwakilan main soksek soksek je dengan IMAM HADHARI, pah, tok ko gilo oghe panggil, baso nnate bengong, dio gamok Malaysia ni syarikat pok dio bokali, sebab tu negeri jadi kkuca wokyoh habih tu, kecik mulo toksir mapuh, besa nnyusoh koghe jah.

Aku bertenang seketika, tak NAK layan sangat hati panas , astaghfirullah hal ‘aziim.


2 comments:

tok ggawo said...

mufti perak belum tentu boleh jadi PE EM walau pun dia TO PPETI RASUAH, sekurang kurang nya mesti UMNO baru ada peluang, kalau tak tok sah harap le.....

sifu said...

marah benar tu weh...

Komen Terkini

lain lain artikel