Grab the widget 

Saturday, February 21, 2009

BERAPA HARGA SEKILO BRAHIM ALI ?

Permainan politik kotor beghehim ali memang licik, sekarang dia tengah menawar harga dirinya, semasa ura ura 19 september yang tak jadi dia mendampingi anuar ibrahim, kemudian apabila najib dijangka menjadi P EM dia mulalah menunjukkan sifat nya yang saperti anjing lapar tulang, sebab najib adalah pembekal tulang tulang itu, hidup beghehim memang sentiasa lapar, hidup dengan mencari peluang, jati diri langsung tiada, semasa bedollah dia tak masuk daun sejak dia dalam parti gurkha semangat 46 lagi.

Pilihanraya, dia pernah menjadi MP pasir mas semasa dalam semangat 46, itu pun pengundi PAS memberi undi padanya, pru 12 dia menang lagi atas tiket PAS, siapa mengundi ?, kalau atas nama batang tubuhnya jangan harap.

Semasa dalam parti RASUAH dia pernah jadi menteri, atas dasar kuat nya dia bodek mahathir, pernah berusaha sehingga terbinanya jambatan tendong di pasir mas, itu ada keuntungan bagi pehak nya, dia pernah berkata, dia 1 sen pun tak makan duit hasil dari pembinaan jambatan itu, sebenarnya 1 sen dia tak makan tapi berjuta juta RM dia sebat, semua orang tahu, semua yang dia laku kan mesti ada keuntungan bagi peribadinya, sumber kehidupan dia adalah parti politik semata.

Sekarang dia mula dah nak bankrupt, termasuk otak sekali, nak berjoli sudah kekurangan RM, nak jaga kroni lagi, saudara mara dan adik beradik.

Inilah masa nya bagi dia menjadi seperti melepas anjing tersepit, kerana najib akan mengguna dia, demi untuk menjaga najib, najib memang suka orang seperti beghehim, tidak mungkin najib boleh menawarkan berjuta juta RM pada dia, beghehim boleh buat apa saja, dia boleh berlakon apa saja watak, tapi kebanyakan watak nya adalah menjahanam Negara dan parti yang dia sertai saja.

PERGI LAH KAU BEGHEHIM BUAT KALI INI DAN SELEPAS INI KAU AKAN TIADA SELAMA LAMA NYA DALAM ARENA POLITIK NEGARA………KAU TELAH MELAKUKAN BANYAK DOSA TERHADAP PENGUNDI KAU.

Berapa harga sekilo najib tawarkan pada BEGHEHIM ?


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM