Grab the widget 

Sunday, February 01, 2009

AKU TIDAK TERKEDU LAGI

Alhamdulillah ! segalagalanya sudah selesai (kalau selesai OK tak selesai pun bagi aku OK juga), sekarang ini sudah jelas dan faham lah aku apa erti perjuangan yang sebenar dan yang Bathil.

Perjuangan dibagaikan permainan DAM, yang Bathil terbukti kini, tak usah lah melalak berdegar degar kalau hati banyak berpenyakit otak tidak dapat menilai antara putih dan hitam, berjiwa besar tapi tindakan menirus (meruncing kehujung), kebendaan sementara yang di impikan, maka tergadailah segala mandate yang diberikan.

Dalam memilih apa jua bentuk pun mestilah yang terbaik mesti di pilih, walau pun sikit, antara parti parti yang ada dalam Malaysia ini PAS lah ada sikit (diulang sikit) BAIK antara yang terbaik, kenapa tidak memilih parti PAS saja, aku tidak menjaminkan PAS 100 peratus baik kerana maanusia yang menguruskan nya, tak salah kalau memilih PAS walaupun baik nya sikit, PAS aku jamin adalah baik antara terbaik, tidak kah lumrah maanusia inginkan yang terbaik, ayoh ! penyokong PKR DAP MCA MIC UMNO ops ! bukan UMNO tapi parti RASUAH (umno ada rakan blogger kata dah tukar nama UMNO>RASUH dan RASUAH>UMNO aku suka nak ikut idea itu) atau apa saja parti pun, aku jemput semuanya tinggal kan parti lama masing masing terus menyertai PAS.

Kan senang, kalau nak lompat pun masih dalam gelanggang sendiri, kalau terasa nak lompat keluar gelanggang ?……………..ALLAH melihat apa yang kamu buat.

Katanya parti RASUAH kerjanya mengUMNO parti luar untuk menyertainya, berapa banyak UMNO pun dia sanggup, janji lommmmmmmpat !, eh ! betulke, ke aku mengigau, Mashaallahhhhh ! jauhkan lah perkara perkara sebegini dariku ya ! ALLAH. Amiiiin !.


0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM