Grab the widget 

Sunday, February 01, 2009

DUN PERAK TELAH DI BUBAR

Berpuaka kah sebaris ayat diatas tu, kalau darah tinggi tentunya KO, ada orang seronok dengan ayat itu, ada pula yang merindui ayat itu dan ada yang fobia betul tak ?, beginilah terserah lah pada keadaan. 

Kepada parti RASUAH dan BE END tak payah nak gertak dan ugut ugut istihar saja 2 adun PKR tu masuk parti RASUAH kalau benar mereka sedang di kuarantin di rumah bini rosmah, kalau tidak pun mereka sedang sembunyi.

Jangan main gertak ugut dan sembunyi, keluar secara anak jantan tentukan pendirian anda, kesian lah pada anak anak isteri dan keluarga yang terdekat, fikirkan lah maruah keluarga, kerana bagi mereka ini adalah peristiwa pahit, kerana peristiwa ini tentunya akan diingat oleh seluruh warga Malaysia.

Parti RASUAH mesti ingat , kerajaan perak bawah PR bukan kerajaan acah acah saja tau, kerajaan perak adalah kerajaan pilihan majority rakyat perak yang telah di perkenan kan oleh Sultan perak sendiri.

Rakyat perak tidak tersalah pilih kerajaan, umum mengetahui pilhanraya umum yang lalu penolakan undian kepada parti BE END dan parti RASUAH memang amat dahsyat di seluruh Negara, bukan perak sahaja bah kan 4 buah kerajaan negeri BE END tertoggeng tidak termasuk kerajaan kelantan yang terus kekal bawah PR.

Apa yang berlaku kepada YB Nasa adun BOTA hanyalah untuk menguat kan lagi kerajaan pakatan itu saja , salah kah tu ?.

Sekarang ini BE END dan parti RASUAH bersungguh sungguh sangat nak mengUMNOkan adun adun PR supaya lompat ke parti RASUAH atau BE END tu apa hal ?.nak terbalik kan kerajaan PR , ini pekerjaan jahat, tidak bermaruah songsang
Celaka 40.

Kalau anak jantan , keluarkan segala perkakas yang ada buat kebajikan kepada rakyat, bagi kekayaan Negara kepada rakyat dengan adil, baru rakyat boleh nilai, ini tidak, RASUAH, cekik rakyat, tipu rakyat sudah lebih 50 tahun menipu rakyat, rakyat tak ingat kah itu semua ? 

Tengok aku, walau pun aku blogger kampong aku reti nilai, walau pelajaran aku tak seberapa pun, kalau yang lagi cerdik dari aku tak tahu lah .

Orang dok sibuk nak kuat kan kerajaan PR, BE END dan parti RASUH sibuk tak terbalikan kerajaan pilhan rakyat betul kah itu.

Hei ! kami bukan setakat nak kuat kan kerajaan kami yang ada sekarang ni saja ooi, kami juga nak TERBALIK KAN KERAJAAN MALAYSIA bawah BE END sekali tau, kalau kami terbalikan kerajaan Malaysia sekalipun ada logiknya, kerana kamu RASUAH UMNO, aku tak tahu , tapi parti kamu kata parti kamu UMNO.

Bagi PR pulak menerajui kerajaan Malaysia.


2 comments:

tok ggawo said...

aku dapat berita perletakan dua adun tu dan aku tahu,

tapi posting ni aku memang nak post kan juga,

jangan kata aku ketinggalan.

perunding said...

ok

Komen Terkini

lain lain artikel