Grab the widget 

Sunday, January 25, 2009

ANUGERAH UNTUK ZAHID HAMIDI

DUN BOTA Anugerah untuk zahid hamidi menteri di jabatan menteri perdana, tahniah !, zahid sepatut nya faham akan mesej dari DUN BOTA, adun ini Datuk Nasarudin Hashim bukan keseorangan tentu nya ada pengikut sendiri.

keputusan Datuk Nasarudin Hashim menyertai PKR juga merupakan mesej yang jelas untuk penyokong UMNO DUN BOTA dan PARLIMEN PARIT supaya keluar beramai untuk menyertai parti dalam PR kerana anda semua telah tidak bernilai lagi bagi pemimpin UMNO perak setelah anda memberikan kuasa dan darjat kepada mereka.

Kerana terlebih lajak dari laju zahid hamidi menghukum rakyat negeri perak dengan melarang Semua pengarah jabatan dan agensi Kerajaan Persekutuan daripada menghadiri mesyuarat-mesyuarat di peringkat negeri. Seolah olah tiada orang UMNO perak dalam negeri perak.

Kita tunggu pulak akan ada arahan dari nazri menteri dari perak akan hukuman nya kepada orang UMNO perak dan seterusnya dari menteri menteri lain selepas ini.

Kalau menteri menteri ini boleh menghukum, kenapa anda tidak ?, anda mesti ingat anda masih ada kuasa SAKTI untuk menghukum mereka , KELUAR BERAMAI RAMAI DENGAN MENYERTAI PR DAN MENUBUHKAN CAWANGAN CAWANGAN BARU, LEPAS ITU BARU ANDA TAHU SAMAADA ANDA BERHARGA ATAU TIDAK.


1 comments:

Abu Amirul said...

salam perjuangan tok ggawo,
HAJI zahid ni tak reti apapun, cakap aje lebih, 'cakap berdegar-degar, tahik lekat celah gelegar'. Balik dari Mekah bukannya nak kuatkan ummah, tapi nak pecahkan perpaduan.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM