Grab the widget 

Monday, June 29, 2009

SEKARANG CALON LEPAS NI YB ? PRK N41 MU

Sekarang dan lepas ni, tak leh panas baran, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

Sekarang dan lepas ni, tak leh kedekut atau bakhil, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

Sekarang dan lepas ni, tak leh banyak alasan, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

Sekarang dan lepas ni, tak leh tidor banyak, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

Sekarang dan lepas ni, tak leh banyak menipu, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

Sekarang dan lepas ni, tak leh berat tulang, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

Sekarang dan lepas ni, tak leh penting kan kroni, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

 

Sekarang dan lepas ni, mesti jaga hati pengundi dan rakyat, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

Sekarang dan lepas ni, mesti tahan telinga, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

Sekarang dan lepas ni, mesti jaga mulut, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

Sekarang dan lepas ni, mesti jaga perangai anak beranak, samaada bini, anak, menantu, ipar duai, mertua, ibubapa dan saudara terdekat.

 

Pendek kata , banyak lagi perkara tak leh dan mesti……………………..korang ada cadangan ? , tolong sambung…………

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM