Grab the widget 

Friday, June 03, 2011

Kalah Mat Sabu & Husam Menanglah Utusex

defaultKorang perwakilan ke muktamar Pas semua bernasib baik aku ulang bernasib baik, kerana mungkin ada di luar sana lebih baik dari korang semua, jadi jangan AGAH sangat, ramai di luar sana sedang perhati korang, samada korang cerdik ka bodo.

Mesej TGNA dah jelas, cuma dia tak sebut si anu2 jah yang patut korang pilih sebagai t/presiden dan n/presiden.

Jangan pulak pilihan korang nanti selari dengan hajat utusex, orang yang bodo2 luar sana pun kalau bolih memilih, diorang tak kan pilih apa yang unjurkan olih utusex, sudah lah round pertama utusex sudah menang, jangan pulak round berikut nya utusex menang lagi.

Cakap berdegar2 langit bukit bukau bolih runtuh, kunun nya mesti boikot utusex, last2 muka dia terpampang di utusex melobi, apa punya pemimpin nih, depan cakap lain belakang tibai ikut dan.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel