Grab the widget 

Friday, June 03, 2011

Apa Perlunya Ambil Berat Kickdefella & Utusex

Ada lagi ka orang Pas yang tak kenal kickdefella dan utusex, kalau ada lagi yang tak kenal, orang ini bukan penyokong dan AHLI Pas, menyamar jah.

DSC00033

Buatlah seberapa banyak penafian pun, melalui ejen media UmpornO utusex tetap akan mengulang2 fitnah nya, juga ada lagi yang tak kenal utusex ?, biar lah hanya ulamak saja yang mempercayai utusex, asalkan kempen dan muka yang di wawancara olih utusex keluar dalam utusex, mencari untung segera.

Husam dah nafi tak pernah jumpa selepas 2009, begitu juga kickdefella, apa lagi nak di panjangkan, melalui ejen ?………..hah, semua orang bolih kata, setakat Rm300-35oribu, yang di katakan Husam bagi RM4 juta tak bising2 gi utusex, nak tau, penerima dan ejen RM4juta ni sekarang, sorang jadi pembekal ipad & galaxi tab terbesar dan penerima pulak sudah membuka syarikat percetakan digital yang canggih di pantai timur maklumat lanjut dan tempahan hubungi aku, cari kes lain lah biar logik dan ada bukti, kalau nak main fitnah pun.

1 comments:

Anonymous said...

wajar mereka dilepasbebaskan supaya motto UMNO ' INGAT UMNO INGAT FITNAH'
Kalau di ambil tindakan terhadap mereka dan seangkatan dengannya maka budaya PEMBOHONGAN BERTERUSAN MENJADI KEBENARAN YANG NYATA akan terhalang.


Membudaya perbohongan adalah teras perjuangan UMNO dalam mencapai misinya.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM