Grab the widget 

Sunday, May 01, 2011

Putih Tak Kata Hitam Pun Tak Kata

imageDalam dunia 1Msia paling ramai Mufti, pendek kata pecah rekod lah, sorang2 pulak berapa gaji nya ye ?, tapi apa fungsi nya ?, negara semakin punah ranah dengan aksi lakonan video lucah dan disebar merata2 sampai ke bilik tidor, kanak yang tak kenal warna pun bolih tonton.

imageOrang kafir rakyat 1Msia sedang perhatikan gelagat2 pemimpin umno yang mengaku Islam sedang bersandiwara di sebalik isu video lucah, mereka perhati juga penjaga2, pengamal, pengajar, pendakwah yang makan gaji dengan KERAjaan yang masih berdiam diri dan tidak tampil menyatakan pandangan atau hukum2 berkait dengan isu ini tidak ada kesatuan, nampak nya putih tak kata hitam pun tak kata, mulut tersumbat dengan RM serta kepentingan2 peribadi menyebabkan mereka BISU.

imageDayus, malu pada kafir2, memalukan seluruh umat Islam malaysia dan dunia yang mana malaysia dia war2 kan Islam no 1 dunia, di dalam negara nya penuh dengan maksiat, judi, arak, menyaksikan rakaman video lucah, merogol anak dara orang, rasuah berleluasa, berpolitik tanpa batasan agama, agensi KERAjaan bersekongkol dengan jenayah, rakyat di mangsa keadaan kan, rakyat di paksa dengan berbagai2 helah untuk mengekalkan KERAjaan punah ranah.

Kepada korang di luar sana, KERAjaan yang ada sekarang ini tak perlu di kekalkan lagi, nyahkan lah pada PRU13 nanti, KERAjaan yang ada sekarang ini sudah tidak ada gear reverse lagi, mustahil mereka perbetulkan kesilapan lampau, mereka sudah terpesong dan terlajur sudah jauh.

2 comments:

aidono said...

Paderi yang sahih beragama kristian tu pun dah bercakap sesuatu tentang kes ini...

Pelik lah mufta muftee di mesia ni... Halal ke gaji mereka ni?

dok bergayut dengaj KERAjaan sangat puak2 ni. Tak tak kenal Ameno tu siapa. Tak payah ngaji samapi Azhar nak HAQ dengan BATIL, cukup gi masjid surau je.

Semalam jamil dok kata apa tentang sumpah potong ayam si eskay tu. Tak takut ALLAH langsung. Astaghfirullah.... Aku belindung kepada MU daripada fitnah DAJJAL

abot said...

Malaysia..... dan MUFTI nak jaga logo HALAL pun lintang pukang ?

Komen Terkini

lain lain artikel