Grab the widget 

Sunday, May 08, 2011

Menjadikan Kristian Sebagai Agama Rasmi Malaysia

Umno dan najib tidak bersungguh2 mempertahankan perlembagaan persekutuan, siapa yang resah ?, rakyat tidak resah, media umno yang meresahkan rakyat.

Umno dan BN yang masih berkuasa dan berangan2 untuk mengekalkan kuasa, mereka tidak perlu membiarkan media2 pencacai mereka memainkan isu sensitiv ini.

Dengan memainkan isu ini seolah umno merestui akan kemungkinan2 yang boleh memudarat kesejahteraan rakyat yang selama ini mendukung dan setia kepada perlembagaan yang sedia ada setakat ini.

jibros

Umno dan BN KERAjaan, segala jentera dan agensi2 mereka ada, tidak mungkin perkara yang sengaja di war2kan tidak wujud sama sekali, melainkan umno dan BN sebuah KERAjaan yang lemah dan RASUAH, sehingga terlepas pandang sebarang perlanggaran undang2.

Dalam negara yang pelbagai kaum dan agama, kemungkinan perubahan drastik ke atas perlembagaan semasa dan selepas kerajaan lain menerajui negara ini, tidak mungkin berlaku, semua komponen PR berikrar tidak akan mengubah Islam sebagai agama rasmi negara(malaysia).

Hanya nama UMNO saja mungkin bertukar atau hilang selepas PRU13 nanti, tapi pengundi melayu umno sja yang lari kepada PR, perpindahan orang saja bukan nya pertukaran Agama, rakyat yang sama juga akan mempertahankan perlembagaan persekutuan dengan beberpa pindaan dengan tidak merubah agama rasmi negara.

2 comments:

Anonymous said...

Hodoh betul perempuan dalam gambar tu. Yang laki dia tu asal dari mana? Karachi ke? Dapat title macam Shahrukh Khan pula, mesti MB Melaka yang beri.

Anonymous said...

eh!eh!!segaknya pak ros,lawanya mak jib..kah!1..kah!!..kah!!!,tepat sekali slogan bn=bila barang naik?bila bila boleh naik.umno=undi melayu nak ongkos.corporate player yang dilantik APCO.APCO berselindong disebalik isu yang disengajakan oleh pencacai bn/umno.siapa yang memerintah dan kena perintah sekarang ni?yang jelas beennggok.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM