Grab the widget 

Tuesday, May 10, 2011

Dakwah Harian Metro Islam Hadhari Pinggul Fasha (buntut) Menggoda

imagePendakwah harian metro FIRDAUS SAHAT, SHAMRAN SARAHAN dan MURSHID EUNOS asuhan islam hadhari melaporkan Setakat ini, pelakon penuh kontroversi, Fasha Sandha masih menduduki tempat pertama carta undian. Pada minggu pertama, undian teratas mulanya memihak Rozita Che Wan. Namun, nama Fasha membuat kejutan pada minggu berikutnya apabila mendahului semua artis lain dengan rating sebanyak 14.76 peratus sehingga kelmarin.

Menurut seorang pembaca, Fauzi Latif, 30, sekalipun Fasha tidak pernah kering dengan pelbagai kontroversi, tidak dinafikan pelakon terbabit pandai menjaga penampilan.

“Artis macam Fasha ada pakej menarik. Saya suka melihatnya ketika dia tampil di khalayak, terutama di media.

“Dia ada rupa yang cantik dan pandai pula bergaya. Mata dan pinggul Fasha memang menggoda,” katanya.

Dalam senarai lima artis paling seksi pada mata Fauzi, selain memilih Fasha Sandha sebagai artis paling sesuai dengan jolokan itu, dia turut memilih Tiz Zaqyah, Faradhiya, Rozita Che Wan dan Nasha Aziz.

Agama rasmi negara adalah Islam, Islam hadhari amalan umno yang ketuai KERAjaan yang di nasihat olih ulamak forty, umno kalah pas menang pru13, kerana umno sememang nya bertanding di tempat majoriti melayu maka di situ juga lah Pas akan meletak calon, setidak2 nya PKR, undi orang melayu akan berpindah ke Pas atau pkr……..umno jah mampos, melayu dan Islam tetap hidup.

1 comments:

Anonymous said...

Kalau mata dan pinggul sahaja sudah membolehkan perolehan undi yang banyak. Apa lagi UMNO ambil je mereka untuk jadi calon BN dalam PRU nanti. Singkirkan sahaja bangang-bangang tua yang tak produktif seperti Muhyiddin Yassin, Shaberi Chik, Bung, Noh Omar dan Hishamuddin Hussein.

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM