Grab the widget 

Tuesday, April 05, 2011

Selepas Polis Kata Tulin Terus Upload Ke U Tube………..

01/04/2011 15:50:38, Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar hari ini mengesahkan rakaman video seks yang didakwa membabitkan pemimpin kanan PKR adalah tulen. Katanya, hasil laporan dikemukan pakar, polis mengesahkan bahawa rakaman berkenaan tulen dan tidak seperti didakwa. [lihat TV3/4].

Selang sehari video itu di upload ke U tube, blogger2 umno war2 kan di blog masing2, sebelum itu dikatakan satu2 nya salinan video itu hanya ada pada polis jah…….

Setelah video itu berada di maya selama 11 jam dan kini sudah hilang, Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar menafikan klip video hampir dua minit yang kini disebarkan menerusi Internet, dikatakan aksi seks Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didedahkan “Datuk T”, dibocorkan oleh pihak polis.[lihat sini], kah kah kah terkantoi…………mula2 ori hanya satu jah ada kat polis, lepas tersiar di internet, cepat2 menteri dalam dan kpn kata tak tahu……………..kah kah kah ………………

cucu nohini menteri yang jaga polis

“Video lucah hampir dua minit yang dimuatkan  di  YouTube  disunting sebegitu supaya ia hanya memperlihatkan adegan-adegan individu yang mirip wajah Datuk Seri Anwar Ibrahim”, kata Pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia Badrulhisham Shahrin. 

Badrul menyaksikan keseluruhan video 21 minit itu pada 21 Mac lalu dan mengesahkan klip yang dimuat naik di Youtube diambil daripada rakaman asal.

Bagaimanapun klip video di YouTube  disunting  untuk mempengaruhi orang ramai bahawa individu dalam rakaman  itu adalah Anwar, kata beliau.

"Klip itu adalah dari sumber yang sama tetapi ia di edit (sunting) sedemikian rupa untuk meyakinkan (orang ramai). Tetapi tempat-tempat yang begitu ketara,  hodoh dan tidak sama dengan Anwar tidak disiarkan. Ini  memang kita sudah jangkakan berlaku" kata beliau kepada TVSelangor.

“Mereka tidak akan siarkan semua, dan kenapa mereka tidak siarkan semua contohnya dengan posisi perut yang buncit, itu mereka tidak siarkan, sebaliknya mereka hanya mengambil yang mirip (Anwar) untuk memperbodohkan rakyat," tambah beliau. [lihat sini].

Ingat umno, ingat rasuah, arak, judi, porno video lucah, menipu, mengugut, merembat harta rakyat dan macam2 lagi, korang mau ke KERAjaan camgini ? PRU13 amacam ?, pangkah BN lagi ?……..celako lah korang……….

3 comments:

leekonyou said...

05 April 2011
Kes Bunuh Murid: Oh, sekolah PAS rupanya!
KANGAR: PAS Perlis memohon maaf kepada rakyat Malaysia berikutan kematian seorang pelajar tujuh tahun kelmarin yang dikaitkan dengan tindakan hukuman seorang ustaz di Sekolah Rendah Islam Al Furqan kelolaan parti itu di Jejawi dekat sini.

Pesuruhjaya PAS Perlis, Hashim Jasin, berkata pihaknya juga memohon maaf kepada guru berhubung peristiwa yang telah mencalar imej dan persepsi umum terhadap warga pendidik.

Selanjutnya, sila klik pautan ini: PAS mohon maaf kematian Saiful Syazani
Sumber: Berita Harian Online

KAMI: Insiden yang mencalar kredibiliti pendidik. Malang sungguh kepada seorang pendidik yang sanggup bertindak kejam sedemikian. Patutlah pendidiknya boleh bertindak sebegitu. Tengoklah siapa pengelolanya.
Anda mungkin juga meminati:
Selangor Oh Selangor......Pindaan Gagal
Siapa betul, siapa tipu?
Singh is KING... !!!!
Gelak Tawa Riang...
LinkWithin
Di karang oleh aL-MaRBaWi pada 7:45 PM
Email This BlogThis! Share to Twitter Share to Facebook Share to Google Buzz
Label: Berita, Isu Semasa, PAS

mascottedomingo said...

keh keh keh... editing pulak buat kat thailand?? muahahahha... nak dengar satu cerita yang mungkin dongeng mungkin tak? begini: eskay bersama tambi chik berjalan2 di pasar bangkok. tiba-tiba beliau ternampak wongpramchai(bukan namasebenar)si penjual ikan kering yang betul2 mirip anwar tp sedikit berbeza fizikal tubuh iaitu sedikit buncit dan berpunggung tonggek. eskay berkata: "tam (panggilan manja), kau nampak apa yg aku nampak?" "tak", jawap tambi bersahaja. eskay terus melibas kepala tam sambil berkata"bodoh! kau tgk depan kau tu! sebijik beb! sebijik!".... "sebijik ngan sapa???"tambi menyoal balas sambil menggosok kepala yang sedikit pedih. "kau ni bangang ke bahlol, kau xingat anwar? xingat apa yg dibuat kat kau?? inilah peluang kita!!" eskay menggangguk2 kepala, tanda masih kebingungan tp sudah menangkap sedikit idea yg cuba eskay lontarkan. maka 2 ekor makhluk ini approach si wongpramchai dan berlakulah perbualan hingga ke kedai kopi berdekatan, proses perbincangan bermula, yang mana di wongpramchai ini ditawarkan perkhidmatan seks dengan harga murah, tanpa mengetahui niat sebenar 2 ekor jembalang itu. maka dipendekkan cerita, keluarlah rakaman video tersebut yang kini hangat diperkatankan seluruh tanah air. ya, video tersebut tulen, sebelum polis sahkan dah lama saya sahkan. tp siapa pelaku (baca:pelakon) tersebut? yang pasti, wajah mirip anwar, berperut buncit dan bebontot tonggek... sama seperti eskay...

TEKONG DARAT said...

http://debatapasaja.blogspot.com/2011/04/di-sebalik-tabir.html

Komen Terkini

lain lain artikel