Grab the widget 

Friday, March 25, 2011

Macam2 Perangai Tak Senonoh Pemimpin Umno

imageMacam2 perangai yang tak senonoh yang di lakukan oleh pemimpin2 umno, memang kalau baik2 tak jadi umno, pendek kata mula dari kepala hingga ke ekor semua busuk.

Aku pun tak paham, walau begitu teruk sekali pun pemimpin umno ada lagi manusia2 yang menyokong parti yang pemimpin nya rendah moral.

Terkini bukan calang2 orang, bekas ketua menteri, bekas ketua pemuda umno, pengurusi risda dan MT umno terlibat dengan penayangan video lucah berzina yang nak di kaitkan dengan anuar ibrahim tapi terkantoi, pada awal nya riuh pengikut2 umno kampungan percaya bulat2 setelah berita itu disiarkan di tv dan surat khabar  tajaan umno, itu pun yang kolot2 dan buta IT dan tak kenal internet.

Buat lah apa saja oleh pemimpin2 umno, ayam daging tetap sokong, juga orang2 yang penting kan perut dari moral diri hatta melanggar larangan agama sekali pun, ini lah akibat nya bila manusia pentingkan dunia semata2, ada ulama pun boleh di upah supaya menurut kata2 pemimpin umno, halal haram tiada dalam kamus umno.

Rahim Thamby Chik tu UMNO la woiii !

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel