Grab the widget 

Wednesday, February 16, 2011

Menteri Melayu Saman Copy Paste

Nama pun pun copy paste, copy dulu pastu paste, sebelum copy mesti ada yang ori, yang ori biasa 1 jah, kalau copy boleh banyak2, nak paste pulak di mana2 saja boleh, atas dahi, pokok kelapa, body bas, papan kenyataan atau di mana2 saja, setelah di copy benda tu betul ke tak betul ke copy tak salah, kerana copy dia dengar cakap, kalau ori salah dia juga salah demikain lah sebalik nya.

image Di 1Msia undang2 ciptaan boleh di buat main2, boleh di cuba test, pengajaran tak ada langsung, mamat penyangak boleh 4 5 lima kali keluar masuk penjara, pelaku RASUAH langsung tak heran dengan hukuman, kalau PERASUAH orang yang berstatus langsung lah……………boleh makan banyak2 RASUAH. nak nak bertaraf MENTERI, kalau di peratikan undang2 yang ada ni hanya untuk orang2 kecik jah, orang yang miskin tak berwang, nak guna khidmat guaman ?…………….mampos la……, “kamu polan sekian2………….melakukan kesalahan sekian2……….mengaku salah atau hendak di bicarakan ?………………………….?#$*&mengaku salah tuan…….kamu di denda sekian2 kalau tidak kamu akan di jel sampai Kiamat. Kalau kamu somebody………….walau pun kes saman trafik tak pakai tali keledar pun guna lawyer……., itu lah beza nya.

Begitulah dalam kes saman menteri melayu terhadap copy paste, copy paste hanya orang BIASA2 jah, seolah dia sudah di dera sebelum mendapati bersalah oleh mahkamah.

Semua orang sudah tahu seluruh dunia dah …………….pasal apa menteri tak saman ORI ?……………..

Kepada Copy Paste aku do’a kan kuat semangat menempuh dugaan ini, mereka2 yang berstatu Menteri dan KAYA boleh menyaman siapa saja yang mereka suka, kerena undang2 hal2 saman menyaman ni di cipta KHAS untuk golongan mereka…….orang yang macam kita2 ni hanya layak untuk menerima hukuman dan percubaan undang2 terhadap kita yang bawah2 ni……………

Copy Paste umpama lilin…………………..Syabas anda Juara………….aku menunggu giliran percubaan undang2 sarang labah2……………..

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM