Grab the widget 

Sunday, January 30, 2011

KERAjaan UMNO Mesir Bakal Dijatuhkan Rakyat

KERAjaan United Mesirs Nation Org. ? yang di ketuai Hosni Mubarak bakal di jatuhkan oleh rakyat dengan GITU2 jah tanpa melalui proses demoKERASI berpilihanraya. (iktibar).

image apa nak heran Hosni MUbarak mengaku Islam tapi KHIANAT macam FIR’AUN nenek moyang nya.

Dikatakan sebuah KERAjaan RASUAH, membunuh tokoh2 PEMBANGKANG, MENIPU dalam pilihanaya, melaksanakan undang2 KUKU BESI, BINI pemimpin JOLI melampau (contoh nya 1TUNISSIA), sebuah KERAjaan Demokrasi Asobiyah ala Amerika, ULAMAK2 di BUNUH, MEMBUNUH dalam keadaan sedar atau tidak SESIAPA yang menegur KERAjaan, PEMIMPIN KERAjaan menghimpun harta kekayaan untuk diri sendiri, KERAjaan yang anti ISLAM walau pun ketua nya mengaku Islam KUNUN nya (bini pemimpin tidak menutup Aurat), Ulamak40 KERAjaan BISU, mulut penuh RM.

Iktibar kita di Malaysia, jaga lah sistem yang Rakyat masih boleh ikuti, jangan perbodohkan rakyat melampau, SPR harus telus dan berkecuali, jangan jadi penjilat penguasa, kerana KERAjaan Malaysia sekarang banyak melakukan khianat pada rakyat, RASUAH sudah sinonim dengan UMNO parti komponen BN, bila RASUAH menjadi amalan2 pemimpin, maka banyak perkara2 khianat berlaku akibat dari amalan yang tidak bermaruah itu.

0 comments:

Komen Terkini

lain lain artikel

Dinar-Emas.COM